مرحله اول تراکتور به روز شد

ورزشگاه یادگار امام میزبان دیدارهای خانگی تیم های شهرستان تبریز است. با وجود اینکه ورزشگاه اختصاصی دارد، تیم تراکتورسازی به دلیل ظرفیت بیشتر ورزشگاه یادگار امام از آن به عنوان ورزشگاه خانگی خود استفاده می کند. شاگردان بردیف در مقطعی از این فصل و قبل از اتمام پروژه در ورزشگاه یادگار امام به میدان رفتند و با توجه به آماده نبودن رختکن، ساختمان دیگری مربوط به روابط عمومی شورای فوتبال به عنوان رختکن مورد استفاده قرار گرفت. . آنها این روزها با توجه به اینکه مسابقات بدون تماشاگر است در ورزشگاه کوچک قاسم سلیمانی از حریفان خود میزبانی می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان لیگ بیست و یکم بود که عملیات مرمت بخشی از ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد. در این عملیات ساختمان محل استقرار خدمات اداری، رختکن و موتورخانه به کلی تخریب و بازسازی شد. به گفته مسئولان ورزشگاه، رختکن های فعلی یادگار امام مطابق با استانداردهای روز جهانی است.


سرویس خبر شماره: 1850227
04 آبان 1401 ساعت 19:21 |
7.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ساخت رختکن ورزشگاه یادگار امام تبریز سرانجام امروز به پایان رسید و افتتاح شد.

مرحله اول تراکتور به روز شد

در بخشی دیگر از این پروژه، نورافکن های ورزشگاه یادگار امام (ره) ایمن سازی شده و قرار است پیست تارتان نیز که در این مدت فرسوده شده است، تعویض شود. این پروژه با هدف زیباتر شدن ورزشگاه انجام می شود و صندلی های شکسته نیز تعویض می شود.