مرد آرژانتینی، آخرین تساوی دربی ها!

گابریل کالدرون یک بار به عنوان سرمربی پرسپولیس شانس حضور در دربی را داشت و موفق شد 3 امتیاز این بازی را کسب کند.

مرد آرژانتینی، آخرین تساوی دربی ها!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیم فصل گابریل کالدرون آرژانتینی در راس کادر فنی پرسپولیس برای این مربی بسیار سخت بود. او بعد از برانکو ایوانکوویچ سرمربی شده بود و با توجه به 3 قهرمانی متوالی پرسپولیس انتظارات از او بسیار بالا بود.
پس از برونکو، پرسپولیس در لیگ نوزدهم شروع خوبی در رقابت های لیگ برتر نداشت و سه شکست مقابل تراکتور، سپاهان و شهر خودرو در هفته های ابتدایی شرایط این تیم را زیر و رو کرده بود و اعتراض هواداران می توانست به این نتیجه برسد. همه جا دیده و شنیده می شود.
با این حال حتی در شرایطی که گابریل کالدرون نتوانست تفکر خود را در پرسپولیس محقق کند، قرمزها قرار بود در هفته چهارم مسابقات به مصاف استقلال بروند و سرمربی آرژانتینی سرخ‌های پایتخت نشان داده است که توانایی کنترل و مدیریت بازی را در دیدارهای حساس دارد.

1855487
کالدرون که در بازی رفت لیگ نوزدهم مقابل استقلال با تساوی قرمز در کنار زمین دیده شد، فرصتی برای احیای دربی تهران به او داده نشد.


سرویس خبر شماره: 1922661
03 مه 1402 در 05:15
319

0نقطه نظر

کالدرون هم بازیکن دربی بود.

در نهایت پرسپولیس موفق شد این بازی را تنها با یک گل به پایان برساند که تنها دربی کالدرون در ایران بود و شگفتی این مربی استفاده از مهدی عبدی و گل دقیقه 80 او بود. نکته جالب اینکه عبدی یک دقیقه پس از ورود به زمین به عنوان بازیکنی کم تجربه موفق شد دروازه استقلال را باز کند تا پس از بازی این بازیکن جوان سوژه تشویق هواداران پرسپولیس شود.
پس از این دربی با هدایت کالدرون و استراماچونی، یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی اصلی پرسپولیس کار خود را آغاز کرد که تا امروز ادامه دارد و از سوی دیگر فرهاد مجیدی، محمود فخری و ساپینتو روی نیمکت آبی ها دیده شدند. ; مربیانی که علاقه چندانی به تساوی ندارند بنابراین بازی رفت لیگ نوزدهم استقلال و پرسپولیس آخرین دیدار مربیان با تساوی است.
عکس: داوود امان الله



مجله اخبار فوتبال داخلی