مرد مطمئن گلگهری با دو دهه تجربه (عکس)


سرویس خبر شماره: 2006052
12 مارس 1402 در 3:46 ب.ظ.
1.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

محمدرضا اخباری یکی از شاخص ترین چهره های تیم فوتبال گل گهر در این فصل است.

مرد مطمئن گلگهری با دو دهه تجربه (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهم ترین تغییرات در خط دروازه تیم های لیگ برتری، جدایی محمدرضا اخباری، کاپیتان سرخ پوشان تبریزی پس از چندین سال حضور مستمر در این تیم بود. در حالی که استقلالی ها نیز با زیر نظر گرفتن دقیق شرایط این مدافع باتجربه، اخباری تصمیم گرفت در آرامش سیرجان به کار خود ادامه دهد.

اخباری اگرچه نتوانست یکی از سه مدافع نهایی امیر قلعه نویی در جام ملت های آسیا باشد، اما عملکرد او در این فصل در تیم پوشان سیرجانی تحسین برانگیز بود و او را یکی از عناصر کلیدی مارینوس اوزونیدیس می دانند. به طور جدی رویای خود را برای کسب سهمیه آسیایی در اولین سال حضورش در فوتبال ایران دنبال می کند.

1996897

اخبار که به تازگی وارد دهه چهارم زندگی خود شده، چهره قابل اعتمادی در تیم گل گهر است که در چندین دیدار مختلف با واکنش های خود مانع از فروپاشی تیمش شده و این روند در سه بازی اخیر نیز ادامه داشته است. هفته ها با از سرگیری مسابقات لیگ برتر در نیم فصل، دومین دوره تکمیل شده و ادامه دارد.

به همین دلیل اخباری مورد توجه برنامه های ورزشی قرار گرفته و شب گذشته مهمان شبکه ورزش بود و گفت و گوی مفصلی درباره خودش، گل گهر و آرزوهایش داشت.

عکس ها: جواد ندری پور

مجله اخبار فوتبال داخلی