مرزبان: برای رسیدن به تیم ملی باید عدالت احساس شود

* ابزار سیاسی دعوت از بازیکنان هر تیم به طور مساوی
سیاست به این معنا که بازیکنان هر تیم باید به صورت خصوصی دعوت شوند. بین بازیکنان دعوت شده تعادل برقرار کنید. اگر یک تیم چهار نفره دعوت شود، باید چهار بازیکن از تیم دیگر دعوت شوند. به این ترتیب آنها کمتر به سراغ تیم های دیگر بازیکنان می روند و طوری رفتار می کنند که صدای اعتراض را خاموش می کند.

* آقای اسکوچیچ از تاریخ درس بگیرید
از تاریخ درس بگیرید آقای اسکوچیچ، داستان را بخوانید و بدانید که به شما کمک خواهد کرد.
تعجب می کنم کی تیم ملی اسپانیا با پیکه و تیم ملی آلمان با مانوئل نویر به جام جهانی رفتند. بازیکنانی که مصدوم شدند و بعدها مشکلات بزرگی در هماهنگی تیم ایجاد شد. اعتراضات درون تیمی در حال افزایش است. آلمان برای اولین بار از مرحله گروهی جام جهانی بازماند و اسپانیا حذف شد. اما گویا این برای ما درس عبرت نیست.

* امیدوارم بازی برگشت هم مثل بازی اول باشد
این را در بازی رفت مقابل کره جنوبی به خصوص در نیمه دوم دیدیم. بازیکنان همبستگی زیادی نشان دادند. کادر فنی آنالیز بسیار خوبی از 45 دقیقه اول داشت و توانست 45 ثانیه را به نام خود نامگذاری کند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا حداقل بتوانیم با آنها مساوی کنیم و اگر قوی باشیم با یک برد خیلی خیلی خوب برگردیم. برای ادامه لیگ، برای مربیان و مردم ما که در تیم ملی احساس خوبی دارند، مهم است. امیدوار باشیم که شاید بتوانیم از گروه خود بالاتر برویم و اگر نتوانیم کیفیت خوبی از خودمان نشان دهیم. در هر صورت برای بازیکنان خوبمان آرزوی سربلندی داریم. امیدوارم با یک بازی خیلی خیلی خوب مقابل کره جنوبی به ایران برگردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* برای رسیدن به تیم ملی باید عدالت احساس شود
موضوع مهم در پیگیری کار تیمی در یک تیم، اعتماد متقابلی است که باید بین بازیکنان و کادر فنی وجود داشته باشد. اگر این اعتماد از بین برود، تیم همبستگی خود را از دست خواهد داد. از آنجایی که بچه‌هایی که به آقای اسکوچیچ کمک می‌کنند بچه‌های باتجربه‌ای هستند، باید مطمئن شوند که احساس وفاداری در تیم ملی نقش مهمی ایفا می‌کند، زیرا زمان زیادی برای یکدیگر وجود ندارد. تمرین کنید و ما از آنها انتظار زیادی داریم. تمرین داشته باشند اما مهم داشتن هدف و احساس مشترک است. باید بین کادر فنی و بازیکنان اعتماد وجود داشته باشد. باز هم مهم این است که این احساس عمومی در فوتبال ایران وجود دارد که با رسیدن به تیم ملی عدالت برقرار می شود و خوب است بازیکنان ما بدانند اگر خوب باشند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

کارشناس فوتبال کشور معتقد است برخی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در تیم های باشگاهی خود عملکرد خوبی نداشته اند.

* وقتی این بازیکنان مقایسه می کنند، یک بحران ایجاد می شود
مثلا سعید صادقی و علیرضا علیزاده از گل گهر و محمد کریمی و سجاد شهباززاده از سپاهان. سوال من این است که وقتی این بازیکنان می بینند بازیکنانی که به جای آنها دعوت شده اند حتی به تیم های باشگاهی خودشان هم نرفته اند، این بحران ایجاد می شود که آیا بازیکنان خوبی دعوت می شوند یا مسائل دیگری در انتخاب تیم ملی نقش دارد. بازیکنان .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اعلام لیست تیم ملی همواره انتقاداتی مبنی بر حضور برخی بازیکنان در دوره های مختلف مطرح بوده و حالا علیرضا مرزبان سرمربی سابق سپاهان و پرسپولیس به نمایندگی از چند بازیکن لیگ برتری اشاره می کند. ، دعوت نکردند آنها در واکنش از اسکوچیچ و دستیارانش خواستند که در آینده به این مشکل توجه کنند تا اعتماد داخلی بین بازیکنان و کادر فنی از بین نرود.
در ادامه می توانید آن گفتگو را بخوانید.

* هفت بازیکن ملی پوش در تیم های خود بازی نمی کنند
اگر برخی از بازیکنان به دلایلی در مقطعی در تیم خود بازی نمی کنند اما برای تیم ملی مهم هستند، می توانیم آن را بپذیریم و می توانیم در فضای باز در مورد آن صحبت کنیم، اما زمانی که بازیکنان به تیم دعوت می شوند، ملی پوش ایرانی گزارش شد. اینکه 7 نفر از این بازیکنان هفته هاست در تیم های خود بازی نمی کنند و کیفیت خوبی ندارند، این سوال پیش می آید. بازیکنی که شش هفت هفته است در تیمش بازی نکرده و کیفیت بازی را ندارد چطور می شود به تیم ملی ایران دعوت کرد؟ چگونه از کیفیت این بازیکن انتظار داریم و چگونه انتظار داریم بازیکنان در اقتدار سرمربی تیم ملی ایران شک نداشته باشند که گزینه هایی که مطرح می شوند صددرصد کیفی یا سیاسی هستند.


سرویس خبر شماره: 1816418 |
02 فروردين 1401 ساعت 18:38 |
584 |

0نظرات

آقای اسکوچیچ، از تاریخ درس بگیرید