مرفاوی: امیدوارم باشگاه ها با تیم جوانان همکاری کنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری اردوی این تیم توسط کادر فنی و جاری صحبت کرد. شرایط: کادر فنی تیم ملی اردوی تدارکاتی خود را از 16 تیرماه آغاز کرد. 30 بازیکن به این اردو دعوت شدند که پس از پایان اردوی 4 روزه تعدادی از این بازیکنان از پیش انتخاب شدند و نوبت به 30 ثانیه رسید. بازیکنان
وی افزود: این اردو از روز جمعه 26 مرداد ماه آغاز شده و شرایط خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند و فقط با توجه به تعداد نفرات دعوت شده بازیکن نداریم زیرا برخی از باشگاه ها با ملی پوشان همکاری نکرده اند. ما چند بازیکن مصدوم داریم و همین باعث شد با حدود 20 بازیکن تمرین کنیم.”
مرفاوی با ابراز امیدواری برای تکمیل تیم ملی به باشگاه‌هایی که با تیم ملی همکاری نمی‌کنند نیز اولتیماتوم داد: امیدوارم در روزهای آینده ترکیب تیم کامل‌تر شود و باشگاه‌ها با این تیم همکاری کنند. ما در هر صورت برای کمک و انتخاب این بازیکنان در اردو وقت می گذاریم و انتظار تعامل داریم و در صورت عدم همکاری باشگاه ها با وساطت فدراسیون برخورد قانونی می کنیم و اگر این مشکلات برطرف نشد. بازیکنان فوق را دعوت نمی کنم و با همین افراد و استعدادهایی که حضور دارند تیم خوبی را به مسابقات کافا اعزام می کنیم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره مسابقات کافا نیز گفت: این مسابقات از 21 مرداد ماه آغاز می شود و تیم ما تا آن زمان در اردو خواهد بود و در این دوره تیم ملی کارهای تاکتیکی را بررسی می کند و این مسابقات در نظر گرفته شده است. یک مسابقه تدارکاتی بسیار خوب برای ماست، علاوه بر این تا زمان اعزام به مسابقات کافا 4 بازی دوستانه در نظر گرفته ایم تا ملی پوشان با آمادگی بیشتری به مسابقات بروند.”



مجله اخبار فوتبال داخلی سرمربی تیم ملی جوانان به تشریح شرایط فعلی اردو و برنامه های پیش رو این تیم پرداخت.


سرویس خبر شماره: 1832941
19 جولای 1401 @ 22:52 |
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر