مرفاوی: داور منصف بود. هیچ کدام پنالتی نبودند

صمد مرفاوی با رفتار یکی از بازیکنانش مواجه شد که توپ را به سمت مردم پرتاب کرد! وی گفت: بازیکن ما قصد نداشت توپ را به سمت تماشاگران پرتاب کند یا به آنها بی احترامی کند. با این حال بازیکنان در این سن اشتباه می کنند و چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. اگر بازیکن ما کار اشتباهی انجام داد و تقصیر ما بود، عذرخواهی می‌کنم چون بازیکن ما قصدی نداشت و از روی احساسات توپ را زد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان ایران پس از پایان بازی در نشست خبری گفت: ابتدا به بازیکنانم تبریک می گویم و به بازیکنان حریف خسته نباشید می گویم. تیم ما امروز فوتبال خوبی به نمایش گذاشت. بازی های کافه را که در آن قهرمان شدیم اینجا ادامه دادیم و امروز کاملاً بر بازی مسلط شدیم. موقعیت های خوبی خلق کردیم و می توانستیم با گل های بیشتری این بازی را ببریم. تیم قرقیزستان با دفاع مطلق پا به زمین بازی گذاشته بود و به دنبال ضدحملات بود. ما در کل بازی مسلط بودیم، موفق به گلزنی شدیم و سپس بازی را کنترل کردیم.

سرمربی تیم جوانان ایران همچنین در پاسخ به یکی از خبرنگاران تیم میزبان که فکر می کرد داور می توانست در دو صحنه برای ایران و قرقیزستان پنالتی بگیرد؛ وی گفت: صحنه خاصی ندیدم که داور به نفع ما یا به نفع حریف پنالتی بگیرد. داور خیلی منصفانه و منصفانه سوت زد. داور اجازه ادامه بازی را داد و بازی را متوقف نکرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1843770
24 سپتامبر 1401 در 00:17
3.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

تیم جوانان ایران در اولین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا موفق شد با یک گل تیم قرقیزستان را شکست دهد.

مرفاوی: داور منصف بود.  هیچ کدام پنالتی نبودند