مرفاوی: کافه تجربه خوبی بود، اما کافی نیست

تیم ملی جوانان با 8 امتیاز در کافه با حضور تیم هایی از ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان به مقام قهرمانی دست یافت و اکنون با روحیه خوبی منتظر دیدارهای مقدماتی در بیشکک است.

صمد مرفاوی درباره این مسابقات می گوید: مسابقات خیلی خوبی داشتیم و بچه های تیم خیلی زحمت کشیدند. با وجود زمان کمی که برای آماده سازی داشتیم چه از نظر آمادگی بدنی و چه از نظر آمادگی تاکتیکی زمان کمی در اختیار داشتیم اما بهترین نمایش های خود را به نمایش گذاشتیم و توانستیم عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کنیم. تیم ملی ازبکستان قوی ترین حریف ما بود اما همه تیم ها از گذشته پیشرفت زیادی داشته اند. با این حال، بازیکنان ما برای کسب عنوان قهرمانی، بسیار قدرتمند و تکنیکی در برابر همه رقبا ایستادگی کردند.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره آینده این تیم و همچنین حضور در مقدماتی جام ملت های آسیا گفت: برای مسابقات بعدی کار سختی در پیش داریم. با وجود اینکه در این مدت کوتاه امکانات خوبی داشتیم اما باید بیشتر آماده شویم و بازی های بیشتری انجام دهیم تا امیدوارم با قدرت برای دفاع از نام فوتبال ایران به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا نزدیک شویم. این تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود، اما کافی نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838348
23 اوت 1401 در 22:31
نمایش 4K |

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی جوانان در این دوره از مسابقات مقابل تیم های افغانستان و تاجیکستان به برتری دست یافت و مقابل تیم های ازبکستان و قرقیزستان به تساوی 2 بر 2 دست یافت. نکته جالب اینکه قرقیزستان یکی از حریفان ایران در مقدماتی جام ملت ها در بیشکک است. این دیدارها با حضور تیم هایی از ایران، امارات، قرقیزستان و برونئی برگزار می شود. تیم اول این گروه و تیم دوم گروه در صورت قرار گرفتن در جمع 5 تیم برتر 10 گروه به فینال جام ملت ها راه خواهند یافت.