مزخرفات مهم دوشنبه … | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

صبح همگی بخیر.

دیروز نتایج جالبی در لیگ برتر رقم خورد. دو تیمی که هنوز باید به مصاف من سیتی بروند، در حال بازی بودند و شرایط ایده آل برای آنها این بود که قبل از آن بازی های دشوار، از پیروزی های تقویت کننده اعتماد به نفس لذت ببرند. منصفانه است که بگوییم اینطور نشد.

وستهام که در روز پایانی به مصاف سیتی می رود، با نتیجه 5-0 مقابل چلسی شکست خورد. نتیجه ای که بیش از هر چیز در مورد چکش ها می گوید. آنها به احتمال زیاد یک سرمربی جدید در فصل آینده خواهند داشت، فوتبال اروپا در حال حاضر دور از دسترس به نظر می رسد، و آنها – به قول کلیشه ای قدیمی – اکنون در ساحل هستند. پس از گذراندن دو هفته روی صندلی‌های آفتاب‌گیر و نوشیدن کوکتل مورد علاقه جارود بوون (ودکا + ردبول + هیولا + ریبنا + ردبول بیشتر با ترکیبی از یخ اسمیرنوف با طعم هلو)، سخت است تصور کنید که آنها با این کار موافق باشند. روز پایانی

من مطمئن هستم که دیوید مویس می خواهد آخرین بازی خود به عنوان سرمربی وستهم یک برد باشد، اما خارج از خانه، دیدن آن سخت است. نه مگر اینکه در آن روز مشکلی برای بازیکنان سیتی وجود داشته باشد. شاید به دلیل یک لازانیای مضحک، همه آنها دچار نوعی حشره معده شده اند که به معنای واقعی کلمه هر 30 دقیقه انرژی را از آنها خارج می کند تا زمانی که پوسته های بی آب بدن انسان هایی شوند که به معنای واقعی کلمه نمی توانند بدود. صبر کن. نه! لازانیا. این خیلی واضح است. آنها خواهند دید که یک مایل دورتر می آید. من می دانم، املت اسپانیایی، تورتیلای مورد علاقه پپ، اما همه سیب زمینی ها بلایت دارند و تخم مرغ ها از جوجه های چرنوبیل جهش یافته می آیند. این کار را انجام خواهد داد. حالا، من فقط باید خودم را به عنوان یک باب کترینر، عرضه‌کننده غذای صنعتی معمولی و دوستانه‌ی شما درآورم و اوه لعنتی همه اینها را با صدای بلند گفتم. فراموش کن که اینو بخونی

ببین، شاید یکی از هافبک‌های ما بتواند چند تماس تلفنی با هم‌تیمی‌های سابقش برقرار کند، ببیند آیا بچه‌ها ذخیره کافی برای انجام این کار در دسامبر بزرگ دارند یا خیر. روز بعد چیزی برای صحبت در پادکست خود دارد. مطمئناً، او می‌توانست همان کاری را انجام دهد که حرفه‌ای‌ها انجام می‌دهند و فقط به مدت 90 دقیقه در مورد هیچ نتیجه‌ای وافل نمی‌کردند، اما ترجیح می‌داد داستان را در مورد او و بچه‌ها تعریف کند که به معنای واقعی کلمه به مدت 90 دقیقه از آب کوکتل بوون عرق می‌ریختند و به نوعی هنوز موفق شدند. رودری در دقیقه اول از زمین اخراج شد و سپس در دقیقه 86 بازی را با ضربه گل لوکاس فابیانسکی به پایان رساند.

سپس، اسپرز وجود دارد. حرف من من دیروز آنها را مقابل لیورپول تماشا کردم. چه کلکسیونی از نیمه هوشی ها و کم هوشی ها آنجا دارند. 4-0 شکست. مطمئناً، آنها یک زن و شوهر را پس گرفتند، اما به دلیل بدترین دلتنگی که تا به حال دیده‌ام… از مو صلاح از همه مردم، این تقریباً معنایی داشت. من نمی دانم آنج بعداً چه گفت، اما او به سرعت در بین طرفداران آنها به بیلی نو میتس تبدیل می شود. #خشمگینی هشتگ هر چیزی است که باید انجام شود.

بعد از اینکه برایتون با یک پنالتی دیرهنگام 1-0 استون ویلا را شکست داد، حتی شانسی برای آنها در لیگ قهرمانان وجود داشت. آیا آنها می توانند پاسخ دهند؟ آیا آنها می توانند پس از باز ماندن در از این فرصت استفاده کنند؟ نه، آنها به سمت در رفتند. سپس به سمت عقب به داخل اتاق تکان داد، همه وسایل را به زمین زد، قبل از اینکه از پنجره باز بیرون بیفتد و روی تختی از گزنه و عقرب فرود آید. به هر حال، من بارها گفته ام که هرکسی که امیدوار است اسپرز در برابر من سیتی چیزی به دست آورد، باید در این مرحله اجتناب ناپذیر را بپذیرد، این کار را آسان تر می کند.

این فولام خواهد بود که این کار را انجام می دهد.

درست است، برای این تعطیلات بانکی دوشنبه اینجا در ایرلند آنجا را ترک می کنم. ما امروز صبح در حال ضبط یک Arsecast Extra برای شما هستیم، بنابراین مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر عضو Arseblog در Patreon هستید، سوال خود را در این قسمت بگذارید #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

پادکست باید حوالی ظهر منتشر شود. تا آن موقع.



https://arseblog.com/2024/05/significant-monday-nonsense/ منبع: