مزیت INEOS اکنون به منچستریونایتد برتری مهمی نسبت به رئال مادرید در مسابقه لنی یورو داده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


گفته می شود منچستریونایتد در تلاش خود برای شکست رئال مادرید به لنی یورو پیشرفت می کند، تا حدی به لطف امتیازی که شرکت INEOS سر جیم رتکلیف به باشگاه انگلیسی داده است.

در میان علاقه شدید تعدادی از لباس‌های برتر اروپا به یورو، به نظر می‌رسد که رقابت برای جذب ستاره لیل به نبرد دو طرفه بین یونایتد و مادرید ختم شده است.

هفته گذشته، یونایتد پیشنهادی به ارزش حدود 50 میلیون یورو (42 میلیون پوند) برای یورو توسط لیل پذیرفته شد.

مانع اصلی برای یونایتد این است که به نظر می رسد قلب یورو روی انتقال به رئال مادرید قهرمان لالیگا است، که تنها حاضر است از حدود 17 میلیون پوند جدا شود تا او را به ارمغان بیاورد – رقمی که به طور قابل توجهی کمتر از ارزش لیل برای سنگ دفاعی آنها است. .

قبلاً گفته شده بود که تمایل یورو برای انتقال به سانتیاگو برنابئو آنچنان است که او حتی مایل است یک سال بیشتر در لیل بماند و آرزوی خود را برای پیوستن به لوس بلانکوس به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2025 محقق کند.

قابل درک است که لیل چنین سناریویی را سرگرم نمی کند و گمان می رود که بازیکن را برای امضای قرارداد با یونایتد تحت فشار قرار دهد.

تلاش شیاطین سرخ برای جذب یورو به اولدترافورد پس از اینکه اخیرا مشخص شد که این بازیکن در حال مذاکره با باشگاه بر سر دستمزدی که در انگلیس خواهد داشت، به شدت افزایش یافت.

Graeme Bailey روزنامه نگار HITC تایید کرده است که طرف اریک ده هاگ در تعقیب یورو در جاده ها تلاش می کند. یک عامل کلیدی در این پیشرفت این است که INEOS به لطف ارتباطات و تماس‌های گسترده‌ای که در طول سال‌ها در فرانسه برقرار کرده‌اند، به قهرمانان 20 بار انگلیس برتری مهمی نسبت به مادرید داده است.

به گفته بیلی، «HITC می‌تواند فاش کند که مالکان اقلیت یونایتد، اینئوس – که سال‌ها تجربه و تماس‌هایی در فوتبال فرانسه از طریق مالکیت نیس دارند – به بخش فوتبال اعلام کردند که در جریان وضعیت یورو قرار گرفته‌اند و احساس می‌کردند که وجود دارد. امکان متقاعد کردن او برای پیوستن به آنها.”

به این ترتیب یونایتد پیش رفت و هفته گذشته در قراردادی به ارزش 42 میلیون پوند با لیل به توافق رسید، اما از همان ابتدا یورو ثابت قدم بود، اما مذاکرات با نمایندگان این بازیکن ادامه داشت و آنها تا جایی پیش رفتند که او اکنون درک می شود. با در نظر گرفتن گزینه انتقال به اولدترافورد.”

در میان همه اینها، این انتظار وجود دارد که مادرید یک پیشنهاد جدید و بهبود یافته برای یورو به لیل ارائه کند.

اگر واقعاً این اتفاق بیفتد، باید دید که Les Dogues پیشنهاد جدید غول‌های اسپانیایی را رضایت‌بخش می‌داند یا خیر.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/16/the-ineos-advantage-now-giving-man-united-crucial-edge-over-real-madrid-in-leny-yoro-race-282883/ منبع: