مسعود شجاعی: در عمرم این وضعیت را ندیده بودم


سرویس خبر شماره: 2048520
25 ژوئن 1403 در 11:13 ق.ظ |
2.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

من نمی دانستم چگونه وضعیت را حل کنم.

سرمربی فصل گذشته هوادار از شرایط این باشگاه در هفته های پایانی فصل گلایه کرد.

مسعود شجاعی: در عمرم این وضعیت را ندیده ام

به گزارش “ورش سه”، مسعود شجاعی که از اواسط بازی فصل گذشته هدایت هواداران تهرانی را بر عهده داشت، در دوره مربیگری سطح A فوتبال آسیا در هتل المپیک شرکت کرد. اگر کلیشه ای نباشد قطعا این دوره ها با حضور اساتیدی مثل آقای پورهمت و دلگرم کمک زیادی به ما می کند. فکر می کنم به لطف حضور دوستان و هم تیمی های سابق، می توانیم از دیالوگ هایی که شکل می گیرد و از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم. فکر می کنم دوره خوبی باشد و جامع باشد.

وی درباره عملکرد ضعیف تیمش در چند هفته اخیر لیگ برتر گفت: نمی خواستم در مورد تیم و مسابقات صحبت کنم. این اتفاقات به دلیل بی انگیزگی و نبود یک سری پارامترها و عوامل رخ داده است. هوادار، تماشاگر، بحث مالی (پاداش کافی) و انگیزه بیرونی نداشتیم و فکر می کنم این موضوع به بازیکنان منتقل شد.

سرمربی فصل گذشته فن یادآور شد: ما بحث های مالی زیادی داشتیم که باعث تقویت عملکرد تیم شد. به دوستانم گفتم تا به حال در فوتبالم با چنین مشکلی مواجه نشده بودم که یک تیم اینقدر بی انگیزه شود. نمی دانستم باید چه کار کنم، اما تا جایی که می توانستم و دوستانم از کادر مربیگری به من کمک کردند، سعی کردم این وضعیت را جبران کنم، اما نشد.

شجاعی در خصوص بحث تخلف باشگاهی مس رفسنجان اظهار داشت: من به شخصه خیلی خوشحالم و امیدوارم ادامه داشته باشد و پیگیری شود. شعار من همیشه مبارزه با فساد بوده و سعی کرده ام به فوتبال پاک کمک کنم. طبیعت خود فوتبال زیباست و این خود فوتبال است که می تواند پدیده بزرگی برای شادی مردم باشد. وقتی این مسائل در میان باشد از کیفیت و جذابیت کاسته می شود. این اتفاقات نمونه بدی برای نسل های جدیدی است که وارد فوتبال می شوند. خوشحالم که این ماجرا اتفاق افتاد و امیدوارم عاملان آن شناسایی شوند. حتی اگر فوتبال به طور کامل پاک نشود، شروع خوبی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی