مسلم – قطعی؛ اینتر از سوپرلیگ اروپا کنار رفت

تنها اینتر برای همیشه از سوپرلیگ بحث برانگیز اروپا کنار رفت و 11 باشگاه دیگر همچنان به قراردادهای خود پایبند هستند.

به گفته کادنا کوپه، تا کنون اینتر باید به عنوان تنها خروج قطعی از سوپرلیگ در نظر گرفته شود، زیرا قرارداد شامل بند جدایی برای اینتر است. هنوز جزئیات این بند منتشر نشده است، اما گفته می شود بی ثباتی در مدیریت باشگاه و احتمال واگذاری سهام باشگاه توسط سونینگ چین، ابتدا خواهان واگذاری بند شمول این باشگاه به آن بوده است. جهت بعدی برای تصمیم گیری

پروژه سوپرلیگ اخیرا توسط سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس راه اندازی شد و شش باشگاه انگلیسی و همچنین اتلتیکو، میلان و اینتر از آن حمایت کردند. با وجود مخالفت سرسختانه یوفا و هواداران فوتبال انگلیس، این پروژه در نهایت شکست خورد.


سرویس خبر شماره: 1813592 |
13 مارس 1400 ساعت 13:45 |
14,965 امتیاز خبر|

4نظرات

یوفا تهدید کرد که رئال، بارسا و یوونتوس را از رقابت های اروپایی اخراج می کند، اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد. روز چهارشنبه در انگلیس ادعا شد که این سه باشگاه قصد دارند سوپر لیگ دو را راه اندازی کنند که تغییراتی نسبت به نسخه اصلی دارد.

11 باشگاه دیگر همچنان به قراردادهای خود متعهد هستند، اگرچه همه آنها به جز رئال، بارسا و یوونتوس به سرعت از طرح بهبودی خارج شده اند. این قرارداد شامل غرامت سنگین جدایی احتمالی هر باشگاهی است که کار را سخت می کند. آندره آ آنیلی، سرمربی یوونتوس روز گذشته به این موضوع اشاره کرد که 11 باشگاه همچنان به قراردادهای خود پایبند هستند و نسخه دوم سوپرلیگ به زودی رونمایی خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی