مسلم – قطعی؛ تکلیف نیمکت رئال مادرید مشخص شد

شاگردان آنچلوتی پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا در جده، در 9 بازی باقیمانده تا پایان لالیگا 9 امتیاز کمتر از سویا دارند و در آستانه کسب عنوان قهرمانی هستند. شکست سنگین در آخرین ال کلسیکو مقابل بارسلونا، اگرچه دردناک است، بعید است موقعیت رئال مادرید برای قهرمانی را به خطر بیندازد.

رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روزهای 6 و 12 آوریل به مصاف چلسی خواهد رفت. آنها پس از باخت مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت، با هت تریک کریم بنزما در یک شب جادویی در ورزشگاه برنابئو کار بزرگی انجام دادند و به دور بعد صعود کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی روز گذشته 90 دقیقه در والدبباس به مصاف هم رفتند. رئیس باشگاه رئال مادرید در این دیدار پس از شکست دردناک یکشنبه گذشته در ال کلاسیکو، حمایت خود را از سرمربی ایتالیایی اعلام کرد. آنچلوتی در روزهای اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و برخی منابع حتی اخراج او در پایان فصل را قطعی می دانند اما مدیران باشگاه این تصمیم را نگرفتند.

البته باخت به بارسلونا، درست چند روز پس از بازی بزرگ مقابل پاری سن ژرمن، کار را برای کارلو آنچلوتی سخت کرد. اما فلورنتینو پرز امروز در دیدار با کارلو آنچلوتی در والدبباس حمایت خود را از این مربی پس از اتفاقات اخیر و شکست سنگین مقابل بارسلونا اعلام کرد. همچنین امروز گزارش هایی مبنی بر جدایی احتمالی روبرتو مانچینی از تیم ملی ایتالیا و حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت آتزوری پس از حذف این تیم از مرحله مقدماتی جام جهانی منتشر شده است. اما پرز تاکید کرد که قصد ادامه همکاری با این مربی باتجربه را دارد و کارلو آنچلوتی به دلیل شکست در ال کلاسیکو اخراج نخواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816831 |
06 فروردين 1401 ساعت 15:26 |
2,508 |

0نظرات

جدایی وجود ندارد؛

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید فعلا در این تیم خواهد ماند.