مسلم – قطعی؛ غیبت ستاره رئال مادرید مقابل سیتی

رئال مادرید که روز گذشته عنوان قهرمانی خود در لالیگا را اعلام کرد، خیلی زود جشن را متوقف کرد و روی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو مقابل منچسترسیتی تمرکز کرد. بازی مقابل شاگردان گواردیولا روز چهارشنبه در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و رئال مادرید به دنبال جبران شکست 3-4 در بازی رفت است. اما مارکا امروز در گزارشی مدعی شد که حضور داوید آلابا در این دیدار تقریبا غیرممکن شده و این مدافع اتریشی بازی برگشت مقابل منچسترسیتی را از دست خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1822264 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 18:13 |
15,477 امتیاز خبر|

4نظرات

مصدومیت دیوید آلابا;

داوید آلابا در تمرین امروز رئال مادرید غایب بود و به نظر می رسد کارلو آنچلوتی چاره ای جز استفاده از ناچو به عنوان بازیکن تعویضی در این بازی ندارد. البته دیوید آلابا در دقایق ابتدایی بازی مرتکب اشتباه بزرگی شد و به گابریل ژسوس اجازه داد تا در مرکز محوطه جریمه دروازه تیبو کورتوا را باز کند.

گرت بیل نیز برای بازی غایب است و مصدومیت کمر به او اجازه بازی نمی دهد. ادن هازارد نیز در حال ریکاوری است و نامی از او در ترکیب رئال مادرید برای بازی حساس مقابل منچسترسیتی نخواهد بود. این دو ستاره گرامی در این فصل جایی در فکر کارلو آنچلوتی نداشتند اما غیبت داوید آلابا برای سرمربی ایتالیایی مشکل ساز خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

غیبت داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی قطعی به نظر می رسد.