مسیرهای درهم تنیده توخل و ناگلسمن دوباره به هم می پیوندند / من او را معلم خود نمی دانم

توماس توخل و جولیان ناگلزمن دوباره با هم درگیر شدند. رابطه آنها به سال 2006 باز می گردد، زمانی که ناگلزمن برای تیم جوانان آگزبورگ زیر نظر توخل بازی می کرد. در این مدت بود که او ناآگاهانه پتانسیل مربیگری خود را نشان داد.

دوران بازی ناگلزمن به دلیل مصدومیت شدید زانو رو به پایان بود و توخل به او این فرصت را داد تا بازی را با مسئولیت انتخاب بازیکن ترکیب کند.

Nagelsman و Tuchel: یک رابطه پیچیده

ناگلزمن در مصاحبه هایش آنچنان که باید از مربی سابقش تمجید نمی کند. او گفت: “من او را معلم خود نمی دانم زیرا رابطه ما بسیار عملگرا بود.” به همین ترتیب، توصیف توخل از ناگلزمن محترمانه اما به دور از تملق بود. توخل به صراحت در مورد مردی که اکنون در بایرن مونیخ جایگزین شده است، گفت: «او همیشه کنجکاو بود.

علیرغم پیوند بین این دو، ناگلزمن سعی کرد اهمیت توخل را در حرفه خود کم رنگ کند. ناگلزمن پیش از بازی لایپزیگ و پاری سن ژرمن که حضور در فینال لیگ قهرمانان 2020 را تعیین کرد، گفت: “من فقط بازیکن توماس توخل بودم، همین. من برای تیم جوانان آگسبورگ بازی می کردم، اما از زمانی که در مونیخ 1860 بودم، مصدوم شدم. در آن زمان باید انتخاب می کردم. یا به دنبال شغل دیگری می گشتم تا هزینه تحصیل در دانشگاه را تامین کنم یا به کار حرفه ای ادامه می دادم. این اولین قدم در حرفه من بود و از این بابت خوشحالم. سپس در سال 1860 پیشنهادی برای بازگشت به مونیخ به عنوان مربی داشتم، اما توماس کاری با آن نداشت. غیرممکن بود تصور کنیم که هر دو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر برویم.

ناگلسمن توخل را معلم خود نمی داند

این مطلب را نیز بخوانید: اتفاق باورنکردنی در بایرن مونیخ; دلیل برکناری ناگلسمن فاش شد/ آیا پای یک زن درگیر است؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی