مسیر ترسناک اسپانیا: آلمان و پرتغال یا فرانسه!


سرویس خبر شماره: 2052020
11 جولای 1403 در 10:48 ق.ظ |
83 امتیاز خبر

0نقطه نظر

راه صعود تیم ملی اسپانیا به فینال یورو 2024 بسیار سخت به نظر می رسد.

مسیر ترسناک اسپانیا: آلمان و پرتغال یا فرانسه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در مرحله یک هشتم رقابت های جام ملت های اروپا 2024 به مصاف تیم ملی گرجستان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1 بر 4 شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. جام ملت های اروپا 2024 راهی پیدا می کند

مسیر این تیم برای رسیدن به فینال این رقابت ها مشخص است و در مرحله اول موفق شدند گرجستان را که پیش از این پرتغال را شکست داده بود، از میدان به در کنند و حالا باید منتظر دیدار سختی در مرحله یک چهارم نهایی باشند. از این مسابقه او منتظر آنها خواهد بود.

2049275

در این مرحله تیم ملی آلمان موفق شد با دو گل مقابل تیم ملی دانمارک به پیروزی برسد و حالا رقیب اسپانیا برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر این جام است. اما جالب اینجاست که باید در نیمه نهایی به مصاف برنده دو دیدار پرتغال مقابل استونی و فرانسه مقابل بلژیک بروند که مسیر بسیار سختی به نظر می رسد.

این در حالی است که در آن سوی جدول، انگلیس قوی ترین مدعی به نظر می رسد. آنها شب گذشته موفق شدند در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسلواکی به پیروزی برسند و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف سوئیس بروند. آنها پس از شکست ایتالیا به جمع 8 تیم برتر راه یافتند.

در این سمت جدول رومانی باید به مصاف تیم ملی هلند برود و تیم ملی اتریش با تیم ملی ترکیه که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان رقیب اصلی در بین این چهار تیم نیست و انگلیس راه بسیار آسان تری دارد. . از پیش. خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی