مسی – اسکالونی، اسطوره دو برادر (عکس)

از میان همه این نام های بزرگ، این لیونل اسکالونی بود که لیونل مسی را به رویای دیرینه اش رساند.

مسی - اسکالونی، اسطوره دو برادر (عکس)

وقتی آلبی سلسته در بازی اول مقابل عربستان شکست خورد، برخی فکر می کردند که ناکامی های گذشته تکرار خواهد شد. اما به یکباره تیم ملی آرژانتین تغییر کرد و زمان پیروزی های متوالی فرا رسید. حتی باز شدن دروازه در دقیقه 100 مقابل تیم ملی هلند نیز مسیر آنها را تغییر نداد و در نیمه نهایی و از همان دقیقه اول مشخص بود که کرواسی حریف شایسته ای نخواهد بود.برای این با انگیزه و پر انرژی. تیم برای رسیدن به فینال

و بالاخره تصویری که دوستداران لیونل مسی همیشه آرزویش را داشتند از راه رسید. «افسانه سه برادر» نام یکی از ماندگارترین فیلم های تاریخ سینماست، اما تصویر لیونل مسی و لیونل اسکالونی در حال راه رفتن با جام قهرمانی در دستانشان برای همیشه در قلب فوتبالدوستان حک خواهد شد. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که نام لیونل اسکالونی به عنوان جانشین موقت خورخه سامپائولی برای نیمکت تیم ملی آرژانتین اعلام شد، شاید تنها تعداد کمی از هواداران آلبی سلسته از سابقه مربیگری او اطلاع داشته باشند و در بهترین حالت، هواداران سابق فوتبال نیز در این میان حضور داشته باشند. نام لیونل اسکالونی در ترکیبی که دو دهه پیش از آرژانتین به یاد داشتند. اما سرانجام سرنوشت به گونه ای رقم خورد که این سرمربی جوان حالا آرژانتین را به آرزوی دیرینه خود رسانده و پس از 36 سال بر بام فوتبال جهان تکیه زده اند.

اما دیدار نهایی و کابوس کیلیان امباپه: حتی هت تریک این ستاره جوان فرانسوی هم نتوانست جلوی آرژانتین را بگیرد و در طرف مقابل لیونل مسی، او آماده بود تا کار را در روز قیامت تمام کند. .


سرویس خبر شماره: 1860279
29 دسامبر 1401 ساعت 11:28
3.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

انتشار یک شاهکار جدید:

عملکرد تحسین برانگیز این تیم با قهرمانی سال گذشته کوپا آمریکا در برزیل آغاز شد. بعدها تیم تحت هدایت لیونل اسکالونی قهرمان جام بین قاره ای شد تا هواداران تیم ملی آرژانتین کم کم به تصویر شاد لیونل مسی در تیم ملی عادت کنند. رکورد شکست ناپذیری در بین تمامی تیم های ملی جهان، دستاورد بعدی این سرمربی جوان و به دنبال آن قهرمانی در جام جهانی.