مسی رویای بارسلونا است اما هیچ چیز قطعی نیست


سرویس خبر شماره: 1846573
12 مه 1401 در 7:43 ب.ظ.
259 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شکایت فابریزیو رومانو;

در واقع، به نظر می رسد لیونل مسی منتظر است تا رویدادهای آینده را در نظر بگیرد و عجله ای برای تصمیم گیری ندارد. اما حداقل شکی وجود ندارد که بارسلونا می خواهد این انتقال اتفاق بیفتد و در تلاش است تا بهترین بازیکن تاریخ باشگاه را بازگرداند. این اتفاق شاید بزرگترین آرزوی هواداران بارسلونا باشد و لحظه شماری می کنند تا لیونل مسی دوباره با لباس بارسلونا ظاهر شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب ورونیکا بروناتی، روزنامه نگار نزدیک به لیونل مسی و همچنین TyC Sports، نشریه معتبر آرژانتینی که معمولا اطلاعات موثقی از این بازیکن می دهد، هر دو اعلام کردند که توافق صورت گرفته است.لیونل مسی بازگشت. در بارسلونا پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن در 1 ژوئیه 2023، او پس از دو سال غیبت به نیوکمپ بازخواهد گشت.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی مدعی شده است که هنوز هیچ مذاکره رسمی بین لیونل مسی و بارسلونا انجام نشده است.

مسی رویای بارسلونا است اما هیچ چیز قطعی نیست

اما فابریزیو رومانو یک ساعت پس از انتشار این خبر مدعی شد پس از صحبت با منابع نزدیک به لئو مسی متوجه شده که هنوز مذاکره رسمی بین این بازیکن و بارسلونا صورت نگرفته است، اما باشگاه اسپانیایی رویای بازگشت او به نیوکمپ را دارد. . . پاری سن ژرمن نیز درخواست تمدید کرده است و مذاکرات آنها با مسی نیز به نتیجه نرسیده است زیرا این بازیکن روی جام جهانی و فصل جاری با این باشگاه فرانسوی تمرکز کرده است.