مسی فرازمینی است: هرگز از تکرار این جمله خسته نمی شوم

به گزارش “ورش سه”؛ آنخل دی ماریا برای چهارمین دوره متوالی جام جهانی آرژانتین بازی خواهد کرد و آن را موفقیت بزرگی برای خود می داند. آرژانتین با عربستان، لهستان و مکزیک همگروه است و یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی است.

آنخل دی ماریا بازی در کنار لیونل مسی را بهترین اتفاق دوران فوتبالی خود می داند و تکرار کرده که او یک بیگانه است.

مسی فرازمینی است: هرگز از تکرار این جمله خسته نمی شوم


سرویس خبر شماره: 1853701
24 نوامبر 1401 در 06:01 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

آنخل دی ماریا:

دی ماریا گفت که در کنار لیونل مسی بازی خواهد کردبرای من بازی با مسی به معنای همه چیز است. او بهترین بازیکن جهان است و به نظر من او یک بیگانه است و من هرگز از تکرار این جمله خسته نمی شوم. تکرار می کنم که بازی با مسی بهترین چیزی است که تا به حال آمده است. ما سال هاست که در تیم ملی با هم بازی می کنیم و بالاخره این شانس را داشتم که هم تیمی های باشگاهی شوم (PSG).” دیدن هر روز مسی در تمرین فوق العاده بود و این یک رویا بود.”

دی ماریا ادامه داد“من اغلب سعی می کنم مسی را در زمین پیدا کنم، اما می دانم که او همیشه نمی تواند مشکلات را به تنهایی حل کند. ما قرار نیست همیشه توپ را به او بدهیم. مسی بهترین بازیکن تیم است، اما ما یک گروه متحد هستیم و همه نقش خود را به خوبی می‌دانند. گاهی با خودم فکر می‌کنم که آیا تمرین کردن با مسی رویا است یا واقعیت؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

دماریا به مجله “Lanacion” گفت“آرژانتین فوتبالیست های بزرگ زیادی دارد و ماندن در سطح بالای تیم ملی در تمام این سال ها کار آسانی نیست. انتقادهای زیادی از من شده است، اما من 124 بازی ملی دارم و همه بازیکنان نمی توانند این کار را انجام دهند. تیمی بسیار خوب و ترکیبی از جوانان و افراد باتجربه.» این تیم من را به یاد تیم 2014 می اندازد و امیدوارم به فینال برسیم.