مسی: ما تسلیم نمی‌شویم، همه بازی‌ها فینال هستند

لیونل مسی پس از بازی با خبرنگاران صحبت کرد و گفت:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی در دومین دیدار آرژانتین در جام جهانی 2022 امیدهای کشورش را زنده کرد و مهمترین نقش را در برد مقابل مکزیک داشت. به لطف گل های مسی و انزو فرناندز، آرژانتینی ها موفق شدند با غلبه بر حریفان شکست غیرمنتظره روز اول مقابل عربستان را جبران کنند.

برنامه آرژانتین برای ادامه جام جهانی در قطر
ما نمی توانیم اسلحه خود را زمین بگذاریم. از این به بعد همه مسابقات ما فینال است. واکنش مردم عالی بوده است. ما به هیچ وجه نمی توانیم مثلث کنیم. ما مدت هاست که دست در دست مردم کشورمان کار می کنیم و موفقیت های بزرگی کسب کرده ایم. این مسیر ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیونل مسی که نقش مهمی در پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک داشت و برای تیمش گلزنی کرد، در پایان بازی گفت جام جهانی برای تیمش تازه شروع شده است.

مسی: ما تسلیم نمی‌شویم، همه بازی‌ها فینال هستند

آسیب مچ پا
نمی دانم چرا اینقدر درباره این موضوع صحبت شده است. حقیقت این است که وقتی اخبار مربوط به مچ پایم را خواندم تعجب کردم زیرا مشکلی نداشتم. در آخرین لحظه تمرین، کمی درد ظاهر شد، اما همه چیز خوب بود.

پیروزی مقابل مکزیک و فراموشی شکست مقابل عربستان
بازی بسیار سختی بود زیرا مکزیک مربی بزرگی دارد و آنها تیم سختی هستند که دوست دارند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند. ما در نیمه اول تحت فشار بالا بازی کردیم و این درست بود. اما در نیمه دوم آرام شدیم و شروع به بازی با توپ کردیم.

ما واقعا از این پیروزی خوشحالیم. ما باید برنده می شدیم. اتفاقات بازی قبل را کنار گذاشتیم و به خودمان گفتیم که هر چه که شده باید این بازی را ببریم. شکست در بازی اول برای ما بسیار سخت بود زیرا خیلی از بچه ها اولین جام جهانی خود را برگزار می کنند و این بازی اولین بازی آنها بود و دلیل آن این بود که ما نتوانستیم آنطور که می خواستیم بازی کنیم. حالا یک جام جهانی برای ما شروع شده است.


سرویس خبر شماره: 1855800
6 دسامبر 1401 در 01:02
نمایش 3K |

3نقطه نظر