مسی: می‌خواهم لیگ قهرمانان و جام جهانی را ببرم

مسی در مورد هدف اصلی پی اس جی در این فصل گفت:همه می دانند که هدف اصلی پاری سن ژرمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. در فصل گذشته شکست مقابل رئال واقعا سخت بود. ما دو بازی عالی مقابل رئال انجام دادیم و تنها در 30 دقیقه پایانی بازی برگشت بود که رئال بهتر عمل کرد و به دور بعد صعود کرد. یک سری جزئیات کوچک سرنوشت این مسابقه را رقم زد. این فصل با توجه به جام جهانی پاییز شرایط با گذشته فرق می کند اما هدف ما تغییر نمی کند. لیگ قهرمانان خیلی سخت است و فقط باید چند دقیقه بد باشی تا حذف شوی. امسال نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم. ما قهرمانی می خواهیم.”


سرویس خبر شماره: 1845368
04 مهر 1401 در 07:18 ب.ظ
1K |

1نقطه نظر

از بازی با امباپه و نیمار خوشحالم

مثلث لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار یک مثلث هجومی ترسناک برای همه تیم های اروپایی است. مسی که در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد در مصاحبه با شبکه مکزیکی TUDN در پاسخ به سوالی درباره امباپه گفت.کیلیان بازیکن متفاوتی است. او مانند هیولایی است که در مبارزات تن به تن بسیار قدرتمند ظاهر می شود، فضاها را به خوبی پیدا می کند و با سرعت و قدرت خود همه را غافلگیر می کند. کیلیان یک فوتبالیست کامل است و “سال ها ثابت کرده و اراده کرده است. برای سال های آینده به اثبات خود ادامه دهید. او بدون شک یکی از بهترین های جهان خواهد بود. بازی کردن با او لذت بخش است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی در فصل دوم حضورش در پی اس جی موثرتر از فصل قبل کار کرده و یکی از بهترین عملکردهای تیمش تا اینجای فصل بوده است. کمتر از دو ماه تا جام جهانی باقی مانده است و بدون شک فرم خوب این روزهای مسی باعث خوشحالی آرژانتینی ها می شود. بدون شک هواداران پی اس جی به درخشش مسی در ادامه فصل امیدوارند تا بتوانند برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

جام جهانی با آرژانتین:“ما می خواهیم بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشیم و در نهایت قهرمان شویم. می دانیم جام جهانی چقدر سخت است اما آماده ایم و مقابل رقبای خود خواهیم جنگید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیونل مسی در این فصل اهداف بزرگی دارد. او می خواهد با پاری سن ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و با آرژانتین جام جهانی شود.

مسی:

مسی در تمجید از نیمار نیز گفت:“من سال ها با نیمار در بارسا همبازی بودم و همدیگر را به خوبی می شناسیم. ما دوست داشتیم در بارسا با هم بازی کنیم و دوست داشتم او در بارسا بماند، اما در نهایت شرایط طوری شد که او رفت. به پاری سن ژرمن و من نیز سال گذشته به پاری سن ژرمن ملحق شدم. اکنون، اینجا در پاریس، ما دوست داریم با هم بازی کنیم. از این بابت بسیار خوشحالم.”