مسی می داند تیم چه زمانی می برد یا می بازد!


سامپائولی با تاکید بر توانایی مسی در ارزیابی شرایط بازی گفت: “او فقط با دو نگاه می تواند دقیقاً به شما بگوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. او یک رهبر ساکت در زمین است، اما همه چیز و هر اتفاقی را که اتفاق می افتد درک می کند.”
این مربی آرژانتینی درباره نبوغ این بازیکن افزود: او می داند چه زمانی یک تیم آماده هیچ شانسی برای قهرمانی و قهرمانی ندارد و فراتر از توانایی فنی و بازی خوانی اش این مسائل را به خوبی می داند و به همین دلیل است. او یک نابغه محسوب می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خورخه سامپائولی، سرمربی سابق آرژانتین معتقد است که لیونل مسی یک رهبر آرام در زمین است که همه چیز را درک می کند.

مسی می داند تیم چه زمانی می برد یا می بازد!


سرویس خبر شماره: 1844741
30 سپتامبر 1401 در 01:23 ب.ظ
1K |

2نقطه نظر

سامپائولی:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامپائولی پیش از این تجربه هدایت تیم ملی آرژانتین را داشت و با این تیم به جام جهانی 2018 روسیه سفر کرد که با شکست مقابل تیم ملی فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.
این مربی در دوران حضورش روی نیمکت این تیم فرصت همکاری با مسی را داشت و با وجود اینکه خبرنگاران زیادی از رابطه نه چندان خوب این دو خبر می دادند، این مربی همچنان این ستاره پی اس جی را یکی از نابغه های این تیم می دانست. دنیای فوتبال
او در گفتگو با AND Deportes در مورد این بازیکن گفت: رهبری مسی در واقع رهبری یک نابغه است. او بازیکنی بالاتر از سایر بازیکنان است. او حتی به خوبی می‌داند که چه زمانی می‌بازی و چه زمانی برنده میدان می‌شوی.»