مسی و امباپه کی یکدیگر را با یک پیراهن خواهند دید؟

به هر حال، آنها افتخار باشگاهشان پاری سن ژرمن بودند که حالا می تواند به داشتن دو ستاره اصلی قطر در جام جهانی در فهرست خود ببالد.

امروز بیش از هر زمان دیگری هواداران پاری سن ژرمن برای دیدن دوباره مسی و امباپه در پیراهن تیم محبوبشان لحظه شماری می کنند. اما در حال حاضر ستاره های قطری وارد دوره استراحت شده اند و هواداران پاری سن ژرمن باید کمی صبر کنند تا تصویر ایده آل خود را ببینند. مسی برای جشن قهرمانی آلبی سلسته در کشورش به آرژانتین رفت و امباپه قطر را برای تعطیلات ترک کرد.

حتی به نظر می رسد این دو در دیدار اول ژانویه بین پاری سن ژرمن و لانس حضور نخواهند داشت. در این بین دیدار با لانس برای پاریسی ها اهمیت زیادی دارد چرا که دیدار دو تیم اول جدول خواهد بود.

به گفته کریستوف گوتیه، زمان بازگشت بازیکنان پاری سن ژرمن که در جام جهانی حضور داشتند، لزوماً یکسان نیست. کادر فنی و تیم پزشکی پاری سن ژرمن قبل از تصمیم گیری، آمادگی روحی و جسمی و میزان خستگی بازیکنان را در نظر خواهند گرفت. به عنوان مثال با توجه به سفر مسی به آرژانتین نمی توان انتظار داشت که بلافاصله به فرانسه سفر کند. این موضوع در مورد امباپه نیز صادق است. اندوه عمیقی که پس از فینال دیشب در چهره او ظاهر شد باعث می شود گوتیه و کادرش برای حضور او در ترکیب عجله نکنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیونل مسی و کیلیان امباپه که شب گذشته در فینال جام جهانی دوئل سختی را پشت سر گذاشتند، پس از 10 روز استراحت برای حضور در تمرینات پی اس جی راهی پایتخت فرانسه می شوند.

مسی و امباپه کی یکدیگر را با یک پیراهن خواهند دید؟

مسی و امباپه در بازی پاری سن ژرمن مقابل لنس حضور ندارند؟
پاری سن ژرمن که می داند دو ستاره بزرگ خود تا آخرین روز جام جهانی کار کرده و بیش از حد خسته هستند، قصد ندارد عجله کند تا آنها را در جمع کار خود قرار دهد. فعلا شکی نیست که وقتی لیگ 1 در 28 دسامبر از سر گرفته می شود، مسی و امباپه در بازی مقابل استراسبورگ حضور نخواهند داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی و کیلیان امباپه; یکی بالای سر فوتبال جهان ایستاده و دیگری با انگشتش بالای آن را لمس کرده است. این دو ستاره بزرگ در پایان جام جهانی سرنوشت متفاوتی داشتند اما با پایان این مسابقات هر دو در ذهن میلیاردها فوتبالدوستان ماندگار شدند.


سرویس خبر شماره: 1860211
28 دسامبر 1401 در 10:35 ب.ظ
12.2K |

2نقطه نظر