مسی چه کسی را برای دریافت توپ طلا برمی گرداند؟ / رای لئو مشخص شد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که پس از 17 سال نامش برای اولین بار در لیست توپ طلا قرار می گیرد، مشخص کرده که کدام بازیکن را شایسته دریافت این جایزه می داند.

شاید کمتر کسی تصور می کرد که روزی کریم بنزما بتواند در فوتبال از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پیشی بگیرد و شایسته ترین بازیکن برای دریافت توپ طلا شود. اما این اتفاق افتاد و مهاجم فرانسوی رئال مادرید حالا به تنهایی در فوتبال اسپانیا و اروپا یک فوق ستاره است. این بازیکن 34 ساله قرار است جایزه بزرگی را دریافت کند که قبلا برای مسی و رونالدو در نظر گرفته شده بود.

البته مسی این روزها نسبت به عدم حضور نامش در لیست 30 نامزد توپ طلای منتشر شده توسط فرانس فوتبال واکنشی نشان نداده است. اما روزنامه اسپانیایی “مارکا” چندی پیش صحبت های لیونل مسی در مصاحبه اش با شبکه TyC Sports را نقل کرد که در آن از وی پرسیده شد که چه کسی باید توپ طلا را در سال جاری برنده شود. مسی در پاسخ گفت: “فکر می کنم امسال شکی نیست، واضح است که بنزما سال فوق العاده ای داشته است.” او سال را با قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان رساند و در هر بازی از مرحله حذفی نقش مهمی داشت. فکر نمی کنم امسال شکی وجود داشته باشد.

فوق ستاره آرژانتینی به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورش از جمله افرادی است که در انتخاب بهترین فوتبالیست های جهان توسط فرانس فوتبال از حق رای برخوردار است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی