مس پیشتازترین هفته لیگ یک است

* همچنین دیدار آرمان گهر – مس شهربابک و شمس آذر – شاهین بوشهر با تاخیری نزدیک به 20 دقیقه آغاز شد که کاملا قابل پیگیری است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* یک دیدار دیگر در تهران بین دو تیم سایپا و استقلال ملاثانی برگزار شد که در نهایت بدون گل به پایان رسید و سایپا در رده دوازدهم و استقلال ملاثانی در رده پانزدهم قرار گرفتند. البته سایپا در این بازی نیز مانند بازی های گذشته با اخراج محمد مسلمی در دقیقه 60 کار خود را تمام کرد و کادر فنی این تیم به عملکرد داور معترض شدند.

یکی از مهمترین دیدارهای این هفته لیگ برتر با قطعی برق مواجه شد و با 47 دقیقه تاخیر برگزار شد که هر دو بازی با 11 و 18 دقیقه تاخیر آغاز شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه در زمان نگارش این خبر هنوز رقابت های لیگ یک هفته بیست و هشتم به پایان نرسیده است، اما دومین باخت ملوان پس از مدت ها مهم ترین اتفاق امروز در رقابت های امروز بود. باخت در خانه انبوه طلا که سرانجام باعث شد ملوان صدر زمین را از دست بدهد و حالا مس کرمان که امروز تنها با یک گل حمید گلزاری باتجربه قشقایی را یک بر صفر شکست داد باید در جدول صعود کند.

* در دیگر دیدار شمس آذر با دو گل دهقانی و پاک پرور شاهین بوشهر را شکست داد تا شاهین در قعر جدول بماند و به رده نهم جدول صعود کند.

* ملوان امروز در شرایطی مغلوب خوشه طلایی شد که می خواستند با پیروزی در این دیدار رکورد 60 امتیازی را بشکنند اما با باخت شاگردان مازیار زارع مقابل خوشه طلایی، سومین دیدار بدون برد ملوان از راه رسید. با 58 امتیاز و به دلیل اختلاف گل کمتر از مس کرمان پایین تر بود.

*امروز تکلیف یک رقابت دیگر در لحظات پایانی بازی مشخص شد و پارس جم توانست در دقیقه 77 با گل حمید نادری ماشین سازی را 2-1 شکست دهد و به رده پنجم تخته وایت برد صعود کند. آنها هفته گذشته با پنج گل به رایکا باختند و به همین دلیل آنقدر از طرفداران فوتبال مورد انتقاد قرار گرفتند که برد امروز کمی اوضاع را برای آنها بهتر کرد. امیر شهیم که ستاره این تیم است تک گل ماشین سازی را به ثمر رساند. گل اول پارس گل به خودی مدافعان داخل ماشین بود.


سرویس خبر شماره: 1822890 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 21:34 |
10,584 |

5نظرات

شکست دادن ملوان مهمترین اتفاق هفته است

* در آخرین بازی این هفته خیبر هم یک بازی خانگی را برد. البته این دیدار همزمان با سایر دیدارها برگزار شد اما به دلیل قطع برق یکی از نورافکن های ورزشگاه تختی خرم آباد با 50 دقیقه تاخیر عجیب برگزار شد. سد و اختلاف خود را با آرمان گهر در رده سوم به 4 و با ملوان و مس در بالای جدول به 12 رساند.

*هنوز با ارزش رایکا مقابل شهرداری آستارا با تک گل امیرمحمد منصف، شاگردان برنده قربانی 31 امتیاز شدند تا به بقای بیشتر در لیگ امیدوار باشند. این در حالی است که قشقایی، ویستا، استقلال ملاثانی و سایپا که رقبای پاییز این تیم محسوب می شوند، در این هفته عملکرد خوبی نداشتند.

* یک بازی حساس دیگر امروز توسط مس شهربابک و آرمان گهر برگزار شد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا آرمان گهر نتوانست از سیو ملوان به این معنا استفاده کند. آنها در حال حاضر 50 امتیاز دارند و به عنوان یک تیم تعقیب و گریز، 8 امتیاز از ملوان و مس عقب هستند که به نظر کار آسانی برای رسیدن به آنها نیست. نکته جالب اینکه مس در دقیقه 7 + 90 گل تساوی را به ثمر رساند و سیرجانی ها به شدت به وقت اضافه داور اعتراض کردند و داور زمان تلف شده را 5 دقیقه اعلام کرد. آرمان گهر در این بازی در دقیقه 25 توسط وزیری پناه به گل رسید.