مس کاتد ملی صنایع مس ایران Archives پایگاه خبری تجارت معدن و فولاد-دیزما

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان بازدید کرد. در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ و تیراندازی به سوی زائران و نمازگزاران در کنار مضجع شریف، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیام تسلیت صادر کرد. مهندس توکلی درباره برنامه‌های جستجو و یابش صنایع مس ایران گفت که هم اکنون چهار گروه زمین شناس دو گروه در کرمان، یک گروه در آذربایجان و یک گروه در یزد در پی یافتن کان‌های مس می‌باشند. فروش شرکت ملی صنایع مس ایران در فروردین ماه با افزایش ۱۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ۱۴,۰۰۷,۹۴۶ میلیون ریال رسید. افزایش ۳۵ هزار میلیارد تومانی دارایی‌های شرکت ملی صنایع مس که نشان از ذخایر اکتشافی جدید این شرکت دارد، از دیدگاه کارشناسان معدنی، بیانگر مسیر رو به پیشرفت و توسعه بزرگترین شرکت مس در ایران است.

ایجاد تصفیه خانه برای تامین آب شرب سالم مردم رفسنجان در دستور کار شرکت مس است

نمایندگان کارکنان مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون طی پیامی از اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس به خاطر توجه و مساعی عالی به معیشت و رفاه جامعه کارگری و کارکنان شرکت مس کارگاه تولید ظروف مسی قدردانی کردند. شرکت ملی صنایع مس ایران موفق شد رکورد جدیدی را در زمینه فروش و تحویل روزانه اسیدسولفوریک به مشتریان در ۱۲ خردادماه سال جاری با رقم ۳ هزار و ۷۵۲ تن ثبت کند. شرکت ملی صنایع مس ایران در خرداد ماه ۶هزار و ۵۸۰میلیارد تومان درآمد فروش کسب کرد که نسبت به اردیبهشت ۱۸درصد و نسبت به میانگین سال ۹۹ حدودا ۹۰درصد افزایش نشان می‌دهد. غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در دهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی(ماینکس۲۰۲۱) و سومین نمایشگاه سنگ‌ها، کانی‌ها، صنایع و تجهیزات وابسته به‌عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند. با استقرار شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان در شهرستان اهر و ایجاد راهبری موثر در هدایت ظرفیت های معدنی منطقه، شاهد سرعت بخشی به رشد و شکوفایی اقتصادی این منطقه خواهیم بود. توسعه فعالیت‌های اکتشافی و افزایش ذخایر شناخته‌شده مس کشور مهم‌ترین چشم‌انداز استراتژیک امور اکتشافات و توسعه ذخایر معدنی شرکت مس است و در این چشم‌انداز بسیار مثبت، ارتقای جایگاه جهانی کشور در میزان ذخایر شناخته‌شده جهانی تا 1404 را ترسیم کرده‌ایم. اردشیر سعدمحمدی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ذخیره و صادرات اسید سولفوریک در بندرعباس و افتتاح طرح آهک پخته و هیدراته در اهر در پاسخ به رییس جمهور از تأمین 70 درصدی کود فسفاته مورد نیاز کشور تا چهار سال آینده خبر داد.

علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به کارگران مؤمن و زحمتکش صنعت مس کشور تبریک گفت. در 12 تیر ماه 1351، شركت سهامی معادن مس سرچشمه كرمان، تشكیل و در سال 1355 به شركت ملی صنایع مس ایران كه در برگیرنده كلیه فعالیتهای معادن مس كشور است تغییر نام داد. از وظایف این شركت، استخراج و بهره برداری از معادن مس، تولید محصولات پر عیار سنگ معدن و محصولات مسی نظیر كاتد، اسلب، بیلت و مفتول هشت میلیمتری می‫باشد. معادن مس سرچشمه و میدوک در كرمان و معدن مس سونگون در آذریایجان شرقی از مهمترین معادن مس كشور به شمار می‫رود.

دیدگاه کاربران

مس کاتد ملی صنایع مس ایران Archives پایگاه خبری تجارت معدن و فولاد-دیزما

معاون رییس جمهور در نخستین روز از بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران بازدید کرد. شرکت ملی صنایع مس ایران از صاحبان سهام این شرکت دعوت کرد تا در مجمع‌عمومی فوق‌العاده و عادی به طور فوق‌العاده شرکت مس که به ترتیب راس ساعت 14 و 16 روز سه‌شنبه 2 آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود؛ شرکت کنند. معدن مس کرور عنبرآباد به عنوان یکی از بزرگترین معادن مس کشور با ذخیره ۵۰۰ میلیون تن امروز (جمعه) با حضور وزیر «صمت» و «مدیرعامل شرکت مس» آغاز بکار کرد. اعضای انجمن معدن ایران از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه صنعت و معدن زاهدان بازدید کردند. به منظورهم‌افزایی بیشتر و پیگیری طرح‌های توسعه صنعت مس، مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه استاندار کرمان با علی رستمی مدیرعامل شرکت مس دیدار و گفت‌وگو کردند.

  • به منظورهم‌افزایی بیشتر و پیگیری طرح‌های توسعه صنعت مس، مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه استاندار کرمان با علی رستمی مدیرعامل شرکت مس دیدار و گفت‌وگو کردند.
  • علی رستمی مدیرعامل شرکت مس ضمن اعلام رکوردهای جدید سه ماهه در مجتمع‌ها، از استخراج ۵۰ میلیون و ۷۱۳ هزار تن ماده معدنی با رشد ۷ درصدی و تولید ۱۴ میلیون و ۵۸۹ هزار تن سنگ سولفوری با رشد ۸ درصدی در مقایسه با برنامه تا پایان خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.
  • این شرکت به فضل الهی و تکیه بر دانش متخصصان متعهد مفتخر به ایجاد اشتغال برای جوانان در ایران است و گام بزرگ و ارزشمندی در جهت پیشرفت صنایع ملی ایران برداشته است.
  • در نشستی با حضور امیر خرمی شاد، عضو هیات عامل ایمیدرو و معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران شرکت مس، علی رستمی به‌عنوان سرپرست جدید شرکت مس معرفی شد.

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، امروز سه شنبه (۳ اسفند ماه) با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران و دیگر شرکت های مهم صنعتی و معدنی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی زاهدان آغاز به کار کرد. رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان با حضور در غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان از دستاوردهای این مجموعه بازدید و فعالیت های صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد. دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از باشگاه فرهنگی- ورزشی مس کرمان بازدید و با مسئولان باشگاه درخصوص آخرین وضعیت و اقدامات باشگاه مس کرمان گفت‌وگو کرد. با تصمیم هیأت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، «علی رستمی» به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران انتخاب شد. مدیرعامل شرکت ملی مس در جریان این بازدید از طرح های فلوتاسیون سرباره سرچشمه، معدن وکارخانه تغلیظ دره زار و پروژه های توسعه برق در مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد. رشد ۸ درصدی تولید کاتد تا پایان آبان‌ماه سال جاری عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان آبان ماه، نشان دهنده استخراج ۱۴۵ میلیون و…

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور از وزیر صنعت، معدن و تجارت بابت انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی مس َقدردانی ‌کرد. با فرارسیدن ایام اربعین و آغاز پیاده روی زائران به سمت کربلا و نجف، شرکت ملی مس ایران، در مسیر زائران موکب هایی بر پا کرده است. تبریز- رئیس جمهوری در نخستین برنامه خود در سفر به آذربایجان شرقی در معدن مس سونگون حضور یافت و دستور تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان را صادر کرد.

بر پایه این قانون به دولت اجازه داده می‌شود به منظور استخراج و بهره‌برداری از معادن مس سرچشمه کرمان و تولید محصولات پر عیار شده سنگ مس ومس فلزی و فرآورده‌ها و محصولات فرعی وابسته و توزیع و فروش محصولات مزبور شرکتی به نام شرکت سهامی معادن مس سرچشمه کرمان‌وابسته به وزارت اقتصاد تشکیل دهد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است. مجتمع مس سونگون موفق به ثبت رکوردی جدید و تاریخی در تولید ماهیانه کنسانتره مس، مس محتوی و تناژ خوراک ارسالی از معدن به کارخانه و بازیابی شد.

مهندس بهروز رحمتی از ثبت رکورد جدید حفاری عمیق ترین گمانه اکتشافی در شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد. محمدجواد فدایی استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید از زحمات «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت مس در اجرای پر قدرت برنامه‌های مسئولیت اجتماعی قدردانی کرد. گروه جهادی شرکت ملی مس ایران در اسفندماه با برگزاری دو اردوی جهادی پزشکی در استان کرمان با حضور پزشکان متخصص در رشته‌های دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، زنان، عمومی، داخلی و استقرار داروخانه مجهز به 11 هزار نفر خدماتی پزشکی و دارویی رایگان ارایه داد. حسن روحانی رییس جمهور در آیین افتتاح قطعه دوم و سوم طرح انتقال آب خلیج فارس به مجتمع مس سرچشمه از گزارش «بسیار خوب» دکتر سعدمحمدی مدیر عامل شرکت مس تشکر و قدردانی کرد.