مشغله جدید بارسا؛ امکان تفکیک دو خرید تابستانی

به جز این دو ستاره، بارسلونا در تابستان امسال خریدهای دیگری مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کوند داشته است، اما با توجه به اینکه هیچ یک از این سه بازیکن آزاد نبودند، آبی اناری ها نگران این نیستند که قراردادشان قبل از بازی اول امضا نشود. .

اما کریستنسن و کسه در شرایط متفاوتی نسبت به خریدهای تابستانی بارسا قرار دارند. زیرا در قرارداد آنها بندی وجود دارد که اگر باشگاه نتواند قرارداد او را قبل از اولین بازی فصل ثبت کند، احتمال خروج این دو ستاره از بارسا به عنوان بازیکن آزاد وجود دارد.


سرویس خبر شماره: 1837609
اوت 19, 1401 در 09:27 ب.ظ
8.2K ​​ امتیاز خبر|

6نقطه نظر

اگر قرارداد خرید جدید بارسلونا تا روز شنبه ثبت نشود، دو ستاره ای که در تابستان امسال امضا شدند می توانند به عنوان بازیکن آزاد بارسلونا را ترک کنند.

کریستنسن و کیسیه به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا منتقل شدند و در قالب قرارداد بارسا برای این دسته از بازیکنان، بندی وجود دارد که به آنها اجازه جدایی می دهد.

اولین بازی فصل بارسلونا شنبه هفته آینده برابر رایو وایکانو برگزار خواهد شد. تاریخچه قرارداد کریستنسن و کسه اولین بازی فصل جدید را بیش از هر زمان دیگری برای بارسا مهم کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آندریاس کریستینسن و فرانک کسیه تابستان امسال به ترتیب از چلسی و میلان به بارسلونا پیوستند. اما با توجه به مشکلات مالی بارسلونا و اختلاف نظر مدیران باشگاه با لالیگا، هنوز قراردادهای خرید جدیدی از جمله خرید این دو ستاره به ثبت نرسیده است.