مشهورترین زن جهان یک ستاره هوادار آرسنال است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توپچی ها پس از دو مسابقه مهیج و هیجان انگیز در ضربات پنالتی مقابل اسپاتینگ لیسبون شکست خوردند تا از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا جلوگیری کنند. گابریل مارتینلی تنها بازیکنی بود که پنالتی خود را از دست داد و باعث حذف آرسنال شد.

دیدار هفته گذشته آرسنال و اسپورتینگ در لیگ اروپا یک مهمان ویژه داشت.

مشهورترین زن جهان یک ستاره هوادار آرسنال است!

این تنها پنالتی بود که کارداشیان فیلم گرفت و برای دیدن 348 میلیون فالوور اینستاگرامش پست کرد. باید دید آیا کارداشیان برای بازی یکشنبه آرسنال مقابل کریستال پالاس در ورزشگاه حاضر خواهد شد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جالبتر اینکه کارداشیان به بوکایو ساکا ستاره انگلیسی علاقه نشان داد و از ضربه پنالتی او فیلم گرفت و پس از گل شدن او را تشویق کرد. پس از آن بوکایو ساکا در فیس تایم با پسر کیم کارداشیان تماس گرفت و با او صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1896403
Mar 27, 1401 @ 1:34 PM
10.1 هزار |

0نقطه نظر

اما یک نکته مهم در این بازی وجود داشت که کیم کارداشیان برای تماشای این بازی به ورزشگاه امارات آمد. این اینفلوئنسر و مدل معروف دنیا با این اقدام خیلی ها را شگفت زده کرده است.

این زن 42 ساله مجموعه ای از عکس ها را در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد پسرش سنت وست را به امارات آورده است. سنت لباس خانگی آرسنال را پوشید که نام ستاره زنان کیتی مک کیب پشت آن نقش بسته بود.