مشکل احتمالی دختر جیمی جامپ/ آیا درهای آزادی به روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟


حضور جیمی جامپ در جریان دیدار تیم های آلومینیوم اراک و استقلال در پایان بازی این دو تیم و حرکت دختری به سمت دروازه بان استقلال حساسیت هایی را در این اظهار نظر در مورد حضور بانوان در استادیوم.

در همین راستا با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که مشخص شد این وضعیت مشکلی در ورزشگاه آزادی ایجاد نمی کند، اما در صورت اتخاذ تصمیمات جدید، این سوال در رابطه حل خواهد شد. به استادیوم هایی که در آن زنان و مردان به طور همزمان در یک طبقه قرار می گیرند.

در همین راستا مطلع شدیم با توجه به در پیش بودن دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر و با در نظر گرفتن استقبال تیم ها، این موضوع در جلسه شورای برگزاری مسابقات بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. هفته آینده برای اینکه عوامل نظارت بر ورزشگاه ها مراقب باشند تا از حضور جیمی جامپس اعم از زن و مرد در زمین پرهیز شود.

دختر جیمی جامپ در بازی استقلال

اما نکته حساس و مهم دیدار خانگی این هفته استقلال مقابل شمس آذر قزوین در ورزشگاه آزادی است. شاگردان جواد نکونام در پایان هفته جاری در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین هستند که معمولا بانوان در تمامی دیدارهای گذشته برای تشویق آبی پوشان تهرانی به آزادی می روند.

در همین راستا از یکی از مسئولان آگاه فدراسیون فوتبال پرسیدیم که آیا برای حضور بانوان در بازی مقابل استقلال مشکلی وجود دارد یا خیر که این فرد پاسخ داد: با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی و حضور بانوان در این ورزشگاه. طبقه دوم، این مشکلی برای ما نخواهد بود. در تلاش بودیم شرایطی را فراهم کنیم که بانوان بتوانند از طبقه دوم به طبقه اول بروند و این موضوع در هفته های آینده و یا حتی در مسابقات فصل آینده لیگ برتر اجرایی شود، اما به دلیل اقدام غیرمنتظره از طرفدارانی که وارد ورزشگاه اراک شده اند این موضوع باید دوباره بررسی شود. این در حالی است که هیچ ممنوعیت و محدودیتی برای حضور بانوان برای برگزاری مسابقه استقلال اعلام یا اعلام نشده است.

یادآور می شود، دیدار تیم های استقلال و شمس آذر قزوین روز جمعه 10 فروردین ماه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: پای علاقمندان به فوتبال باز است/ ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه به بهانه دختر جیمی جامپ!



سرویس داخلی اخبار فوتبال