مشکل ایتالیا تقلید از سبک گواردیولا است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا پس از باخت عجیب 1-0 مقابل مقدونیه شمالی در ورزشگاه رنزو باربارا، برای اولین بار در تاریخ برای دو جام جهانی متوالی از میادین دور خواهد بود. این اتفاق غیرمنتظره تنها 9 ماه پس از قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 رخ داد و حالا فابیو کاپلو در مصاحبه ای با فوتبال ایتالیا مصاحبه کرده است.

وینچنزو ایتالیانو روش مشابهی را امتحان می کند و الکساندر بلسین در جنوا که روشی حتی قوی تر از باشگاه ارائه می دهد. ما باید از سبک فوتبال آلمانی پیروی کنیم و تکنیکی برای تقلید از سبک اسپانیایی نداریم.

سرعت بالایی در بازی های اروپایی وجود دارد که ما به آن عادت نداریم. بازیکنان جوان ایتالیایی به اندازه کافی در ترکیب نیستند و ما یک تیم پاس پشت به دروازه بان هستیم. ویکتور اوسیمن، روملو لوکاکو و تامی آبراهام مهاجمان ثابت خارج از ایتالیا هستند که در اینجا قهرمان شده اند. این روند باید سوالاتی را در ذهن من ایجاد کند.بعضی اوقات از خواندن برخی آمارها متعجب می شوم. این بازیکن 45 پاس داد پس چند پاس کلیدی داشت؟ “چند تا از آن پاس ها مفید بوده اند؟” »



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816819 |
06 فروردين 1401 ساعت 13:45 |
2,051 |

1نظرات

فابیو کاپلو،

فابیو کاپلو گفت: “فوتبال ایتالیا 15 سال است که از سبک پپ گواردیولا تقلید می کند. هیچ پاس عمودی یا چالشی وجود ندارد و هیچ بازیکن قوی بدنی در تیم وجود ندارد. من فکر می کنم این سبک باید توسط یورگن کلوپ باشد.” آتالانتا است که این کار را انجام می دهد و بهتر است به نتایج این تیم نگاه کنیم.

فابیو کاپلو، سرمربی پرافتخار فوتبال ایتالیا مدعی شده پیروی از سبک فوتبال پپ گواردیولا به نفع این کشور نیست.