مشکل بزرگ لیورپول با مصدومیت هایی که آرن اسلات باید به آن رسیدگی کند – و سریع – لیورپول اف سی

منصفانه است که بگوییم شانس لیورپول از نظر مصدومیت در دو فصل گذشته بسیار وحشتناک بوده است و این نقطه شروعی برای آرن اسلات در اولین دوره او در هدایت است.

اسلات در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی لیورپول گفت: “من به خاطر بازیکنان به این موضوع (بر اساس فصل گذشته) اعتماد دارم.

ما می‌توانیم چند چیز را اضافه کنیم که امیدواریم بتوانیم کمی بیشتر از 82 امتیاز کسب کنیم، که برای تیم‌هایی مانند آرسنال و سیتی لازم است تا در نهایت کمی بالاتر از این فصل باشیم.»

یکی از عوامل مهمی که باعث شد قرمزها در فصل گذشته با 82 امتیاز به پایان برسند، لیست مصدومیت ها بود، که باعث شد بازیکنان زیادی برای جبران بازی بیش از حد بازی کنند و در نتیجه بنزین خود را از دست بدهند.

این یک پدیده جدید نبود، زیرا این نبردی است که لیورپول اغلب با آن روبرو شده است و اسلات را با یک منطقه کلیدی برای پیشرفت باقی می گذارد.

670 بازی از دست رفته 2 فصل ها!

لندن، انگلیس - یکشنبه، 25 فوریه 2024: رایان گراونبرچ بازیکن لیورپول به دلیل مصدومیت در جریان بازی فینال جام لیگ فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی تحت درمان قرار گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لندن، انگلیس - یکشنبه، 25 فوریه 2024: رایان گراونبرچ بازیکن لیورپول به دلیل مصدومیت در جریان بازی فینال جام لیگ فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی تحت درمان قرار گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول برای اینکه مشکلات مصدومیت را در نظر بگیریم 22 بازیکن بزرگسال از دست دادن یک بازی به دلیل مصدومیت در فصل 2023/24، در مجموع 362 بازی از دست رفته را در بر می گیرد.

در فصل قبل از آن، 23 قرمز حداقل با یک مشکل تناسب اندام کنار گذاشته شدند – آنها به عنوان یک گروه 308 بازی را از دست دادند.

حداقل بگوییم این یک عدد پوچ است و کوچکترین قابل دوام نیست.

یورگن کلوپ در دو دوره قبلی به ترتیب از 35 و 33 بازیکن استفاده کرد که به معنای 62.8 درصد و متعاقباً 69.9 درصد از تیم حداقل یک بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

لایپزیگ، آلمان - پنجشنبه، 21 ژوئیه 2022: تیاگو آلکانتارا شماره 6 لیورپول در جریان بازی دوستانه پیش فصل بین RB لایپزیگ و لیورپول اف سی در ردبول آرنا.  لیورپول 5-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لایپزیگ، آلمان - پنجشنبه، 21 ژوئیه 2022: تیاگو آلکانتارا شماره 6 لیورپول در جریان بازی دوستانه پیش فصل بین RB لایپزیگ و لیورپول اف سی در ردبول آرنا.  لیورپول 5-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگر بخواهیم به نکات مثبت نگاه کنیم، فرصت‌هایی را برای بازیکنان جوان فراهم می‌کند و بدون بحران فصلی که به تازگی سپری شده بود، نمی‌توانستیم بازیکنانی مانند Jayden Danns، Lewis Koumas و James McConnell را ببینیم.

برعکس، برای ثبات یا تلاش جدی برای ظروف نقره کار چندانی نمی کند.

لیورپول در فصل 2023/24 از بازی خارج شد و من سیتی و آرسنال را ترک کرد تا قهرمانی را به روز پایانی برساند، و جای تعجب نیست که هر دوی آنها تنها 14 مصدومیت انفرادی بازیکن را در طول فصل ثبت کردند.

این اختلاف گویا بود و باید نقطه شروعی برای اسلات باشد.

چگونه می تواند تغییر کند؟

2M510EC روتردام، آمستردام.  23 دسامبر 2022. روبن پیترز از فاینورد در جریان مسابقه بین فاینورد و گو هد ایگلز در Nieuw Varkenoord در 23 دسامبر 2022 در روتردام، هلند.  (Box to Box Pictures/Yannick Verhoeven) اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه/Alamy Live News2M510EC روتردام، آمستردام.  23 دسامبر 2022. روبن پیترز از فاینورد در جریان مسابقه بین فاینورد و گو هد ایگلز در Nieuw Varkenoord در 23 دسامبر 2022 در روتردام، هلند.  (Box to Box Pictures/Yannick Verhoeven) اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه/Alamy Live News

بازیکنان مستعد مصدومیت در تیم وجود دارند، اما از آنجایی که اخلاق تحت نظر کلوپ در تمرینات و مسابقات “شدت” بود، بخش پزشکی همیشه باید در سطح نخبه باشد.

نکته آخر با وجود آشفتگی پرسنل در پی خروج آلمانی تغییر نخواهد کرد، اما اکنون فرصتی برای اتخاذ رویکردی متفاوت وجود دارد.

روبن پیترز به عنوان مربی اصلی عملکرد فیزیکی تیم اول منصوب شده است و نقش کلیدی در نظارت بر پیشگیری از آسیب خواهد داشت و اسلات از نزدیک در کنار او کار خواهد کرد.

تاریخچه اخیر لیورپول با مصدومیت ها که به جزئیات توجه زیادی دارد، مورد توجه این مرد هلندی نخواهد بود.

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 4 آوریل 2024: ابراهیما کوناته بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و شفیلد یونایتد اف سی در آنفیلد به دلیل مصدومیت دچار مصدومیت شد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 4 آوریل 2024: ابراهیما کوناته بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و شفیلد یونایتد اف سی در آنفیلد به دلیل مصدومیت دچار مصدومیت شد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

همانطور که در ایمیلپیترز قبلاً روی «دستکاری میکروبیوم» با رئیس کار کرده است که به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه سلامت روده می‌تواند عملکرد ورزشی را بهبود بخشد.

در فاینورد، آنها همچنین الگوهای خواب بازیکنان را به دقت زیر نظر گرفتند تا عملکرد را در روز مسابقه بهینه کنند – روال هایی که به میزان آسیب دیدگی پایین برای تیم هلندی کمک می کرد.

لیورپول باید در فصل 2024/25 شاهد پیشرفت هایی در مورد مصدومیت ها باشد، بیایید امیدوار باشیم اسلات و تیمش بتوانند آنها را به ارمغان بیاورند.

https://www.thisisanfield.com/2024/06/liverpools-big-problem-with-injuries-that-arne-slot-will-need-to-address-and-fast/ منبع: