مشکل بزرگ کیلیان امباپه پس از انتقال به رئال


سرویس خبر شماره: 2003483
1 مارس 1402 در 12:46 ب.ظ |
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مجوز حضور در بازی های المپیک

قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید نهایی شده و طرفین بر سر مسائل مالی به توافق رسیده اند اما موضوع حضور او در المپیک همچنان نامشخص است.

مشکل بزرگ کیلیان امباپه پس از انتقال به رئال

به گزارش “ورزه سه”، در اسپانیا با اطمینان می گویند رئال و امباپه به توافق نهایی رسیده اند و ستاره فرانسوی قراردادش را امضا کرده است. توافق کاملی بین دو طرف بر سر مسائل مالی وجود دارد و رئال از 80 درصد حق تصویری این بازیکن صرف نظر کرده است، اما حضور امباپه در المپیک پاریس هنوز مشخص نیست.

1992484

در فرانسه بر حضور امباپه در بازی های المپیک تاکید می شود و حتی در 2 ژانویه اکیپ نوشت که پرچمدار امباپه در بازی های المپیک نیز مطرح شده است.

تیم فوتبال المپیک فرانسه می تواند از سه بازیکن بالای 23 سال به نام های رافا واران، گریزمان و امباپه دعوت کند. تیری آنری، سرمربی تیم المپیک فرانسه روی امباپه حساب ویژه ای باز کرده است اما مشخص نیست رئال این اجازه را خواهد داد یا نه.

فوتبال المپیک در تقویم رسمی فیفا نیست و باشگاه ها آزادند که در مورد عرضه یا عدم عرضه بازیکنان خود به تیم المپیک تصمیم بگیرند. رئال خاطرات تلخی از دنی سبایوس دارد که سه سال پیش وارد تیم فوتبال المپیک اسپانیا شد و مصدوم برگشت.

امباپه از 14 ژوئن تا 14 جولای در یورو 2024 در اختیار تیم فرانسه خواهد بود و پس از دو هفته باید به تیم المپیک بپیوندد. درست زمانی که رئال تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد. در واقع امباپه فرصتی برای استراحت نخواهد داشت و نگرانی رئال کاملا منطقی است.

این تنها مشکل امباپه پس از پیوستن به رئال خواهد بود و باید دید آنها موافقت خواهند کرد یا خیر.

مجله اخبار فوتبال خارجی