مشکل جدی بارسا؛ دیونگ نمی خواهد برود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا مدت هاست که قصد دارد تعدادی از بازیکنان خود را در تابستان به فروش برساند تا فضایی برای جذب بازیکنان جدید فراهم کند.
یکی از گزینه های اصلی مد نظر مدیران این تیم دیونگ بود که کادر فنی این تیم نیز با جدایی این هافبک هلندی موافقت کرد تا شرایطی برای او فراهم شود.
منچستریونایتد که به دنبال تقویت تیم خود و بهبود شرایط در اولدترافورد با اریک تانهاخ است، مشتری جدی این بازیکن است و این بازیکن هلندی به مدیریت باشگاه تاکید کرده است که پس از یک روز موفق، برای همکاری مجدد با دژونگ جدی است. با او در آژاکس تجربه کرد.


در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد مذاکرات دو باشگاه و تبادل پیشنهادات مطرح شده است و منابع متعدد اسپانیایی و انگلیسی شب گذشته از توافق دو طرف برای تکمیل این انتقال خبر دادند.
با این حال روزنامه اسپورت دقایقی پیش مدعی شد که دیونگ به سران بارسا اطلاع داده است که قصد ترک نیوکمپ در تابستان را ندارد و می‌خواهد فصل آینده برای این باشگاه بازی کند.
گفته می شود در صورت عدم تغییر نظر این بازیکن در این زمینه، مذاکرات دو باشگاه متوقف شده و ادامه نخواهد داشت.
این ملی پوش هلندی زمانی گفت که بارسا از کودکی باشگاه رویایی او بوده است و اکنون از اینکه تحت فشار مدیران باشگاه مجبور به ترک آن شده است بسیار ناراحت است.
باید دید آیا مدیران بارسا می توانند نظر این بازیکن را تغییر دهند و او را متقاعد کنند که به منچستریونایتد بپیوندد و دوباره با تانها همکاری کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فرانکی دیونگ، هافبک هلندی بارسلونا تصمیم گرفت در این تیم بماند.


سرویس خبر شماره: 1831269 |
8 جولای 1401 ساعت 13:52 |
781 |

2نظرات