مشکل در خط دفاع رئال: مصدومیت آلابا دوباره اتفاق افتاد

با توجه به اینکه رئال در آینده نزدیک به رقابت های جام جهانی باشگاه ها می پردازد و بازی مهم این تیم مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به سرعت نزدیک می شود، عود مصدومیت آلابا خبر خوبی نیست.خبر برای آنچلوتی.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داوید آلابا از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون به دلیل مصدومیت عضلانی نتوانسته رئالی ها را همراهی کند. ستاره اتریشی در ابتدای هفته گذشته به تمرینات رئال بازگشت اما غیبت او در لیست بازیکنان رئال برای بازی شب گذشته مقابل اتلتیکو نشان داد که آلابا هنوز آماده ورود به میدان نیست.

رسانه های اسپانیایی مدعی هستند داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید که به نظر می رسید مصدومیت را پشت سر گذاشته، دوباره مصدوم شده و در حال حاضر نمی تواند برای لوس بلانکوس بازی کند.

مشکل در خط دفاع رئال: مصدومیت آلابا دوباره اتفاق افتاد

آنچلوتی در بازی دیشب از فرلان مندی به جای آلابا استفاده کرد. این زمانی بود که پس از بازگشت ستاره اتریشی به تمرینات، بسیاری از نظرات انتظار داشتند که او را در زمین مقابل اتلتیکو ببینند. آلابا تاکنون پنج بازی را از دست داده است. این آمار از زمان پیوستن مدافع اتریشی به رئال دیده نشده بود.


سرویس خبر شماره: 1867029
07 فوریه 1401 در 03:20 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

رسانه های اسپانیایی امروز گزارش دادند که در حالی که رئال آماده است تا آلابا را به زودی در ترکیب خود ببیند، او در روزهای اخیر شرایط بدتری پیدا کرده و زمان بازگشت او به زمین نامشخص است.

1794762