مشکل سردار آزمون سرمربی رئال مادرید

بند آزادسازی 10 میلیون یورویی در قرارداد فران گارسیا با رایو وایکانو وجود دارد و لورکوزن آماده است این مبلغ را پرداخت کند و زمستان امسال او را به خدمت بگیرد. رسانه های اسپانیایی می گویند رئال مادرید از اقدام لورکوزن عصبانی است و باید هر چه زودتر در مورد حرکت بعدی خود تصمیم بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماه ها بود که مشخص بود فران گارسیا، مدافع چپ 23 ساله رایوواکانو تابستان آینده راهی رئال مادرید خواهد شد. تخیل رئال تا این لحظه آسان بود. از آنجایی که گارسیا محصول آکادمی رئال مادرید بود و پس از درخشش در رایو وایکانو، مدیران رئال تصمیم گرفتند او را به برنابئو بازگردانند.

اما حالا رئالی ها با مشکل مواجه شده اند چرا که با اصرار ژابی آلونسو، باشگاه بایرلورکوزن قصد دارد این مدافع اسپانیایی را در اسرع وقت در ژانویه به آلمان منتقل کند.

1794789

اصرار ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن برای جذب یک مدافع اسپانیایی، رئال مادرید را در شرایط سختی قرار داده است.

مشکل سردار آزمون سرمربی رئال مادرید

با توجه به اینکه گارسیا محصول آکادمی رئال بود، بندی در قرارداد انتقال او به رایو وایکانو وجود دارد که لوس بلانکوس می تواند با پرداخت تنها 5 میلیون یورو او را جذب کند. اما بدون اصرار ژابی آلونسو و ورود لورکوزن به تاریخ، رئال برای جذب رایگان فران گارسیا تا تابستان آینده صبر می کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی