مشکل عجیب در بازی موناکو: آب نداریم

بازی موناکو مقابل لیل این هفته در لیگ 1 با مشکلی غیرمنتظره روبرو شد: کمبود آب در منطقه.

مشکل عجیب در بازی موناکو: آب نداریم


سرویس خبر شماره: 1937643
25 مه 1402 در 4:12 ب.ظ
177 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پائولو فونسکا، سرمربی لیل پس از تساوی بدون گل این تیم در استادیوم لوئیس دوم مقابل موناکو، به شدت از کیفیت بد چمن ورزشگاه انتقاد کرد: “من نمی دانم چرا آنها زمین را آبیاری نکردند. بازی خوب نبود. – این.”

تاثیر این کار بر کیفیت زمین مشهود است و زمین خشک باعث کاهش سرعت مسابقات در ورزشگاه موناکو شده است. به این ترتیب وضعیت بازی به نفع تیم مدافع پیش می رود.

از سوی دیگر، فیلیپ کلمان، سرمربی موناکو نیز از خشکی زمین ناراضی بود و گفت برنامه هایش زیر و رو شده است. من هم تعجب کردم که قبل از بازی زمین را آبیاری نکردند. این تصمیم دولت بود و من خوشحال نیستم زیرا می خواستم تیمم سریعتر بازی کند، اما در حال حاضر با مشکل آب در منطقه مواجه هستیم. سعی کردیم موقعیت‌هایی خلق کنیم، اما شرایط زمین به نفع ما نبود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

فونسکا ادامه داد: اگر سازمان لیگ به دنبال یک بازی دیدنی است باید قوانین خود را بازنگری کند، در چنین شرایطی کار برای تیم مدافع راحت تر است. آنخل گومز، هافبک سابق منچستریونایتد نیز گفت: باید خود را با زمین وفق می دادیم و کمی متفاوت بازی می کردیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، موناکو با مشکل کم آبی مواجه است و به همین دلیل شهرداری قوانین سختگیرانه ای را در خصوص مصرف آب وضع کرده است که بر اساس آن مسئولان ورزشگاه لوئیس دوم اجازه استفاده از آب روی چمن ورزشگاه را در فاصله بین دو ماه ندارند. 8:00 صبح و 20:00