مصاحبه تند زنوزی علیه کوپال و کمیته داوران

زنوزی با اشاره به اتفاقاتی که در دقایق پایانی بازی افتاد می گوید: روزگاری در ورزشگاه ها تماشاگر بود و مدام اشتباهات داوری را به حضور تماشاگران و جو ورزشگاه ها نسبت می دادند اما حالا که ورزشگاه ها خالی است، چرا باید این خطاها رخ دهد؟ به نظر من هر دو پنالتی در این بازی مردود شد و در این مورد تردیدی ندارم، اما در عین حال که می خواهم به نظر کارشناسان داوری احترام بگذارم، حداقل یک پنالتی استقلال در این بازی غیرمنطقی بود. همچنین در جریان بازی آقای نظمی سوت های اشتباه زیادی داد و به نظر من این برد را کاملاً به استقلال دادند. این غیر ممکن بود که بتوانیم بازی امروز را ببریم، چون در این صورت استقلال، مدیریت، مربی و همه چیز به هم می ریخت.

وی با گلایه از مسئولان کمیته داوران گفت: آقای افشاریان که خود داور سابق است با انتخاب این داور مرا غافلگیر کرد. قبلا در مقاله ای خواندم که آقای کوپال در هر بازی استقلال که داوری می کرد جنجال درست می کرد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نبود و این اتفاق افتاد و من پیش بینی می کردم که ناگهان اتفاق عجیبی بیفتد. واقعا برایم عجیب است که در پنج دقیقه جای برنده و بازنده با دو سوت مشکوک و مشکوک عوض می شود. مسابقه ای بود که باید با یک داور بی طرف برگزار می شد نه داور تهرانی. مدیرعامل خودش متخصص است و در این زمینه مشاوره دارد و تحریم ها را تایید نکرد. خداداد افشاریان باید برای من توضیح دهد که چرا برای این بازی یک داور از تهران تعیین کردند و داور بی طرف نبود. سوال دیگر من این است که آیا این بازی آنقدر حساس بود که ما از داوری استفاده کنیم که به هر حال با اطمینان 100 درصدی در این بازی سوت بزند. من مدام در ذهنم فکر می کنم و نمی خواهم از فحش استفاده کنم، اما تمایل آقای کوپال برای زدن پنالتی برای استقلال سوال برانگیز بود و فکر می کنم او برای انجام این کار مطمئن بود.

1790855

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در گفتگوی اختصاصی با مجله اخبار فوتبال از نحوه قضاوت تیمش در بازی امروز مقابل استقلال به شدت انتقاد کرد.

مصاحبه تند زنوزی علیه کوپال و کمیته داوران

زنوزی افزود: اگر یادتان باشد یک بار در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس یک گل صددرصد پاک زدیم که داور آن را آفساید اعلام کرد و آن گل بسیار تعیین کننده بود و می توانست قهرمان لیگ را تعیین کند. من آن روز در برنامه نود صحبت کردم و قبول کردم که اشتباه داور بوده است، اما راستش را بخواهید امروز نمی توانم قبول کنم که این تصمیمات به اشتباه داوران گره خورده است، اشتباهات طبیعی و واقعا نمی توانم ناراحتی بازیکنانم را نادیده بگیرم. . ما واقعا تیم شایسته ای بودیم و باید این بازی را می بردیم، اما تراکتور همچنان باید قربانی کمک های دیگران به استقلال و پرسپولیس شود. تیم هایی که ریشه در وزارت ورزش دارند و نمی توانند شکست بخورند و حداقل یکی از آنها همیشه باید شرایط خوبی پیدا کند و این چیزی نیست که من دیگر در مورد آن صحبت کنم و این اطمینان من است که همیشه در مواقعی به آنها کمک می شود. از بحران هفته گذشته استقلال را با قدرت شکست دادیم و امروز در تهران و در زمین حریف بازی خوبی انجام دادیم، اما قدرتمان به چیزهای پیش بینی نشده بازی نرسید.

1790902

زنوزی در آخرین پخش مصاحبه های خود در ادامه فصل تراکتورسازی گفت: به هر حال از یک بریدگی خارج شدیم، اما قوی برمی گردیم و هیچ وقت فراموش نمی کنیم که چه اتفاقی برایمان افتاده است. ما اکنون تیمی فراتر از حد انتظار هستیم و مطمئنم در هفته های آینده با مربی خوبی که در اختیار داریم و با بازیکنان پرشوری که پیراهن تراکتورسازی را به تن می کنند بهتر بازی خواهیم کرد. وظیفه من حمایت و کمک به تقویت تیم است و انشالله در دور دوم لیگ برتر بهتر از دور اول کار خواهیم کرد و در حد رضایت هواداران بی شمار تراکتورسازی بازی خواهیم کرد. من یک بار دیگر از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی می کنم که قدرت من در این فوتبال به سیستم مدیریتی او نرسید. امیدوارم قوی تر و قوی تر شویم تا مشکلاتی مثل امروز هیچ گاه تاثیری در نمایش ما نداشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

زنوزی می گوید: ابتدا باید از بازیکنانم بابت عملکرد بسیار خوب و نحوه هدایت آنها توسط آقای خامس تشکر کنم. ما مثل هفته گذشته خیلی خوب بازی کردیم و تیم من شایسته پیروزی در این بازی بود و من در این مورد تردیدی ندارم. من به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و همانطور که آقای خمس در نشست خبری گفت به آنها افتخار می کنم که پرچم تراکتور را با وجود همه مشکلات بالا نگه داشته اند و مطمئن هستم که این تیم حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. در آینده.

1790904

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که تراکتور تا دقایقی مانده به پایان بازی در موقعیت برنده قرار داشت، دو پنالتی با گام های مهدی قیدی همه چیز را مقابل شاگردان پاکو خمس خراب کرد که نمایش خوبی در این دیدار از خود به نمایش گذاشتند. در برابر حریف داده بود


سرویس خبر شماره: 1864395
22 ژانویه 1401 @ 8:23 ب.ظ
8K |

0نقطه نظر

کسب استقلال امروز غیرممکن بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بازیکنان تیم در مصاحبه ها نام او را مطرح کردند و گفت که تیم خصوصی را نباید اینطور سر برید، ادامه داد: این بحث خصوصی و غیر خصوصی نیست. حرف من عدالت است ما بیش از هر تیم دیگری در طول این سال ها از اختلافات داوری متحمل ضرر شده ایم. امسال مشکلات مربوط به داوری ما حاد بوده است. حالا بعضی جاها با بزرگواری یا زیر سبیل این مسائل را کنار می گذاریم، اما گاهی مثل امروز مسائل آنقدر مشکوک و پیچیده می شود که نمی دانی باید چه کار کنی. سوال من از آقای تاج به عنوان مدیر فدراسیون فوتبال این است که آنها چه پاسخی برای هواداران تراکتور دارند که امروز دیدند تیمشان قربانی دو سوت داور شد. امیدوار بودیم آقای تاج در دوره جدید خود در فدراسیون عدالت خواهی کند اما اتفاقی که امروز افتاد من را بار دیگر ناامید کرد.

محمدرضا زنوزی که 120 دقیقه بازی را تماشا کرد و از نتیجه به شدت ناراضی بود، در این باره به “مجله اخبار فوتبال” گفت.