مصدومیت ترنت، اخبار ون دایک و لیندرز در مورد خرید – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

به‌روزرسانی‌های خوب و (بیشتر) بد مصدومیت و همچنین اخبار نقل و انتقالات در روز سه‌شنبه وجود داشت، زیرا لیورپول کنفرانس مطبوعاتی خود را قبل از فولام برگزار کرد.

ترنت الکساندر-آرنولد مصدوم شد

شماره 66 طلسم لیورپول به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو که مقابل آرسنال متحمل شده بود، قرار است چند بازی بعدی را از دست بدهد.

در کنفرانس مطبوعاتی خود، پپ لیندرز فاش کرد که ترنت الکساندر-آرنولد به دلیل این مشکل «احتمالاً سه هفته» غایب خواهد بود.

لندن، انگلیس - یکشنبه، 7 ژانویه 2024: ترنت الکساندر-آرنولد لیورپول در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین باشگاه آرسنال و لیورپول اف سی در ورزشگاه امارات.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این بدان معناست که او پنج بازی بعدی لیورپول را از دست می دهد و احتمالاً برای سفر دیگری به امارات در 4 فوریه بازمی گردد.

بازی‌هایی که الکساندر-آرنولد احتمالاً از دست می‌دهد به شرح زیر است:

3 چیز امروز

  • دروازه بان جوان ویتزسلاو یاروس او برای ادامه فصل به استورم گراتس در بوندسلیگا اتریش قرض داده شده است. یک حرکت خوب برای او
  • با داوری اندی مدلی، پل تیرنی به عنوان VAR برای سفر لیورپول به بورنموث عمل خواهد کرد – خبر درخشان، هیچ کس هرگز نمی گوید.
  • دیوید لینچ گزارش می دهد اینجا آنفیلد است که “به مراتب کمتر از آن چیزی که به نظر می رسید مطمئن است”. مو صلاح می خواهد به عربستان سعودی نقل مکان کند.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لندن، انگلیس - یکشنبه، 7 ژانویه 2024: کانر بردلی، بازیکن تعویضی لیورپول، خود را برای حضور در بازی دور سوم جام حذفی بین باشگاه آرسنال و باشگاه لیورپول در ورزشگاه امارات آماده می کند.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • لیندرز گفت: “ما در تابستان پول زیادی خرج کردیم و واقعاً روی تیم سرمایه گذاری کردیم.”
  • در مقابل آرسنال، لیورپول رکورد خود را از نظر تماشاگران دور سوم جام حذفی در تلویزیون بریتانیا شکست – بیش از 7.6 میلیون نفر تماشاگر!

به روز رسانی آسیب بیشتر

ویدیوی روز و مسابقه شب

این یک ویدیوی عالی از FourFourTwo است که توضیح می‌دهد چگونه تعویض‌های یورگن کلوپ در بازی مقابل آرسنال در جام حذفی تأثیر گذاشتند.

مسابقه شب است میدلزبورو مقابل چلسی، که در شروع می شود 8 بعد از ظهر (GMT).

دیگر نیمه نهایی جام اتحادیه به طور زنده از اسکای اسپورت در بریتانیا پخش می شود و این مسابقه به ما می گوید که آیا تیم های ضعیف شانسی برای صعود دارند یا خیر.



https://www.thisisanfield.com/2024/01/trent-injury-van-dijk-news-lijnders-on-fsg-signings-latest-lfc-news/ منبع: