مصدومیت جدی و نگران کننده دروازه بان آرژانتینی (عکس)

در دیدار شب گذشته آتالانتا و رم که با برتری یک بر صفر آتالانتا به پایان رسید، موسو با سر یکی از هم تیمی هایش به صورت شدید برخورد کرد و به همین دلیل زمین را ترک کرد.

در دقایق ابتدایی بازی وقتی خوان موسو روی حمله رم جلو آمد، با مریح دمیرال برخورد کرد. این برخورد به حدی جدی بود که در همان زمان هواداران نگران سلامتی دروازه بان تیم خود بودند.

بر اساس گزارش ها، موسو شب گذشته را در بیمارستان گذراند و امروز تحت عمل جراحی صورت قرار گرفت. با توجه به شکستگی چند استخوان از جمله استخوان گونه و فک این سنگر آرژانتینی، در این جراحی از پروتزها و پیچ های پلاتینیوم استفاده شد تا صورت وی به حالت عادی برگردد.

هنوز مشخص نیست خوان موسو جام جهانی 2022 قطر را از دست داده یا در دو ماه باقی مانده بالاخره با استفاده از ماسک مخصوص به تیم آرژانتین باز می گردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مصدومیت شدید موسو نه تنها هواداران آتالانتا، بلکه هواداران فوتبال آرژانتین و هواداران آلبی سلسته را نیز نگران کرد. او پیش از این به تیم ملی کشورش دعوت شده بود تا در دو بازی دوستانه مقابل هندوراس و جامائیکا برای آرژانتین به میدان برود.

خوان موسو دروازه بان تیم ملی آتالانتا و آرژانتین که در بازی شب گذشته مقابل رم دچار مصدومیت شده بود، امروز صورت خود را تحت عمل جراحی قرار داد.

مصدومیت جدی و نگران کننده دروازه بان آرژانتینی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خبر عملیات روی صورت خوان موسو، دروازه بان آرژانتینی آتالانتا، هواداران این تیم ایتالیایی و هواداران آلبی سلسته را نگران کرد.


سرویس خبر شماره: 1844517
29 سپتامبر 1401 در 00:04
5K |

1نقطه نظر