مصدومیت زودرس آقای گل لیگ برتری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی مس رفسنجان در سخنان کوتاه خود پیش از بازی با نساجی مازندران در خصوص مصدومیت منشا توضیح داد: متاسفانه در تمرین روز گذشته آقای گادوین منشا از ناحیه کشاله ران چپ آسیب دید که تا این لحظه منتظر حضور ایشان بودیم. MRI و او فردا بازی نمی کند.» باید ببینیم درمان او چقدر طول می کشد.
این خبر بد برای مس رفسنجان است که هفته گذشته محمد سلیمانی مهاجم دیگری را به دلیل شکستگی پیشانی از دست داد و تنها مجید علیاری را به عنوان مهاجم تخصصی خود مقابل نساجی مازندران در اختیار خواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1823339 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 20:23 |
1,776 امتیاز خبر|

0نظرات

خبر بد برای کادر فنی مس رفسنجان;

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران از مصدومیت گادوین منشا خبر داد.

مصدومیت منشا که با 13 گل در پایان هفته بیست و ششم بهترین گلزن مسابقات است، از ناحیه کشاله ران نشات می گیرد و این بازیکن به احتمال زیاد حتی در بازی بعدی تیمش مقابل سیرجان گهر که در این مرحله حضور دارد، غایب خواهد بود. فصل بدترین خبر ممکن برای کادر فنی مس رفسنجان است که برای حضور در جمع چهار تیم برتر و حتی تلاش برای کسب مقام سوم به شدت می جنگند.
منشا هفته گذشته باز هم فرم زودهنگام خوبی از خود نشان داد و یکی از دو گل تیمش را مقابل فجر شهید سپاسی شیراز با یک ضربه سرکش خوب از پشت محوطه جریمه وارد دروازه دانشجویان آسیایی کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی