مصدومیت ستاره رم: کار ده روسی سخت شده است (عکس)


سرویس خبر شماره: 2020245
20 مه 1403 در 11:15 ب.ظ.
6.4K |

9نقطه نظر

لئوناردو اسپیناتزولا ستاره رم در نیمه اول دیدار مقابل بایرلورکوزن به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

مصدومیت ستاره رم: کار ده روسی سخت شده است (عکس)

به گزارش “ورش سه”، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا دو تیم بایرلورکوزن و رم در ورزشگاه بای آرنا به مصاف یکدیگر رفتند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه المپیکو با برتری 2-0 تیم آلمانی به پایان رسید و شاگردان دنیله دروسی به دنبال بازگشت در بازی امشب هستند.

بازیکنان رم بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی صاحب توپ و میدان شدند اما رفته رفته لورکوزن بر مسابقه مسلط شد و چندین بار دروازه رم را تهدید کرد.

در اواسط نیمه اول، رم نیز یکی از ستاره های خود را به دلیل مصدومیت از دست داد، بنابراین بازگشت به بازی برای آنها دشوارتر خواهد بود.

در دقیقه 18 اسپینازولا احساس ناراحتی کرد و در نزدیکی خط میانی به زمین افتاد. پس از آن بود که بازیکنان لورکوزن با وجود سقوط به بازی ادامه دادند. پس از توقف بازی، وضعیت ستاره رم بررسی شد و مشخص شد که او قادر به ادامه بازی نیست. سرانجام در دقیقه 22 زمین را ترک کرد و نیکولا زالوسکی جای او را گرفت.

2020098

شایان ذکر است که اسپیناتزولا در پایان دیدار مقابل بلژیک به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 غایب بود و حالا دوباره در آستانه یورو 2024 می تواند فرصت حضور در این تورنمنت را از دست بدهد. به جراحت

مجله اخبار فوتبال خارجی