مصدومیت لوک شاو خیلی جدی نیست در حالی که کریستین اریکسن به تمرینات تیمی بازگشت – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

مطمئناً یونایتد دلتنگ دانمارکی شده است، که پاس‌ها و دید او به یونایتد کمک کرد تا سرعت را در طول بازی‌ها کنترل کند، چیزی که از زمان مصدومیت او وجود نداشت.

اگر تن هاگ تصمیم بگیرد با استراحت دادن به شاو یک اقدام احتیاطی انجام دهد، انتظار می رود تایرل مالاسیا در مقابل تافی ها قدم بگذارد.

کریستین اریکسن در تمرین روز پنجشنبه برای اولین بار پس از آسیب دیدگی رباط مچ پا در پیروزی مقابل ردینگ در ژانویه در جام حذفی، تصویر شد.

اریکسن ممکن است برای بازی با اورتون بازگردد

با توجه به اینکه انتظار می رود کاسمیرو هفته آینده پس از محرومیت خود بازگردد، انتظار می رود یونایتد در آستانه پایان فصل به قدرت کامل نزدیک شود.


پیروزی مقابل زنبورها به عنوان دفاع چپ هزینه داشت لوک شاو در اوایل نیمه اول مصدوم شد.

مصدومیت شاو خیلی جدی نیست

تن هاگ به Viaplay در دانمارک گفت (از طریق یاهو انگلستان)، “خواهیم دید. ما آن را روز به روز می بینیم. او در حال پیشرفت است. او فقط این هفته به تمرینات تیمی بازگشته است. ما دو جلسه داریم. پس از آن، ما تصمیم خواهیم گرفت که آیا او دوباره به ترکیب بازگردد یا خیر.»


منچستریونایتد روز چهارشنبه با پیروزی سخت مقابل برنتفورد به پیروزی های خود در لیگ برتر بازگشت.

و این احتمال وجود دارد که هافبک یونایتد بتواند بخشی از تیم روز شنبه باشد.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/07/luke-shaw-injury-not-too-serious-while-christian-eriksen-back-in-team-training-262202/ منبع:

در این گزارش آمده است: “قابل درک است که تعویض به عنوان یک اقدام احتیاطی انجام شده است و پس از آزمایش های بیشتر، کادرفنی یونایتد مشکل را جدی نمی دانند، بنابراین شاو برای مدت طولانی از میادین دور نخواهد بود.”

این پیروزی باعث شد شیاطین سرخ دوباره وارد جمع چهار تیم برتر لیگ برتر شوند و آنها به دنبال تقویت جاه طلبی های خود در لیگ قهرمانان با انجام دو برابر لیگ در روز شنبه بر اورتون هستند.

زمان اکنون اعلام کرده است که مصدومیت خیلی جدی نیست و انتظار نمی رود که مدافع کناری برای مدت طولانی در میادین غایب باشد.

ملی‌پوش انگلیسی مستقیماً به سمت تونل می‌رفت و نگرانی‌هایی در مورد آسیب دیدگی همسترینگ وجود داشت که می‌توانست او را برای مدت طولانی محروم کند.