مصدومیت مسی: قلب آگوئرو و آرژانتین متوقف شد! (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخیو آگوئرو شب گذشته بازی پاری سن ژرمن مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به صورت زنده تماشا کرد. در یک صحنه، لیونل مسی با چهره ای غمگین روی زمین افتاد و واکنش آگوئرو به آن ثانیه واکنش میلیون ها آرژانتینی بود: ترس از بدترین اتفاق، که مصدومیت کاپیتان تیم ملی آرژانتین مانع از بازی در تیم ملی شد. جام جهانی در قطر.

در دقیقه 72 بازی بود که مسی به سمت راست حرکت کرد و با تکل قدرتمند بازیکن حریف مواجه شد. ماریانو کلوس، گزارشگر ESPN با ناراحتی از اینکه مسی ضربه خورده فریاد زد و ناگهان چهره آگوئرو هم تغییر کرد: “نه…”. به زودی خشم و غم در چهره این دو نفر نمایان شد. آگوئرو فریاد زد:نه…چی میگی کلوس؟همه ما رو ترسوندی.گفتی مسی مصدوم شده و من عصبی شدم.دوست دارم شماره موبایل کریستوف گوتیه رو داشته باشم تا ازش بخوام که مسی رو عوض کنه.

لحظه ای که لیونل مسی روی زمین افتاد، سرخیو آگوئرو و مردم آرژانتین استرس زیادی داشتند.

مصدومیت مسی: قلب آگوئرو و آرژانتین متوقف شد!  (تصویر)

البته لیونل مسی از روی زمین بلند شد و فیلم نشان داد مصدومیت او جدی نیست و ملتی با دیدن این صحنه نفس راحتی کشیدند. جالب اینجاست که خود مسی در گذشته هشدار داده بود که به احتمال مصدومیت فکر نکنید زیرا خطرناکتر است. البته غیرممکن است که این حس در ذهن بازیکنان وجود نداشته باشد و البته این ترس در همه هواداران از جمله سرخیو آگوئرو شب گذشته به وضوح دیده می شد. آلبی سلسته در سال های اخیر در بهترین فرم خود بوده است و به نظر می رسد شاگردان لیونل اسکالونی پس از سه دهه یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام جهانی خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1850212
04 نوامبر 1401 @ 17:58 |
6.5 هزار |

0نقطه نظر

خطر اسپایک های سوپراستار: