مصدومیت مهاجم آلمانی در آستانه جام جهانی

بعد از بازی از مارکو رز در مورد وضعیت ورنر سوال شد و او پاسخ داد:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار لایپزیگ و شاختار دونتسک در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل جنگ اوکراین در لهستان برگزار شد و شاگردان آقای لوسین فاور به راحتی توانستند از سد اوکراینی عبور کنند. تیم و انتقام بازی خارج از خانه این تیم آلمان و به عنوان تیم دوم گروه پایین تر از رئال مادرید به دور حذفی صعود خواهد کرد.

این مهاجم 26 ساله قطعا یکی از گزینه های کلیدی هانسی فلیک در قطر در صورت صعود به جام جهانی است که غیبت او در اردوی آلمان برای ورنر و هواداران تیم ملی آلمان خبر تلخی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در این بازی استپاننکو کاپیتان شاختار با یک تکل خطرناک در دقیقه 13 به توپ ضربه می زند و جدا از لمس توپ، ضربه ای به مچ پای چپ تیمو ورنر نیز می زند. پس از این اتفاق، بازیکن آلمانی برای دقایقی به داخل زمین می دود و سپس به نیمکت تیم اشاره می کند و اعلام می کند که پایش آسیب دیده و نمی تواند به بازی ادامه دهد.

در نهایت او در دقیقه 19 تعویض شد و جای خود را به امیل فورسبرگ داد و سرش را از ناراحتی تکان داد.

ورنر که پس از جدایی از چلسی و بازگشت به تیم سابقش به فرم ایده آل خود بازگشته است، در این فصل 16 بازی برای لایپزیگ انجام داده و 9 گل و 4 پاس گل به ثمر رسانده است.

در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهاجم آلمانی که قیام کرده بود دچار مصدومیت شد و می توان آن را به کابوس از دست دادن جام جهانی تعبیر کرد.

مصدومیت مهاجم آلمانی در آستانه جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1851609
12 نوامبر 1401 ساعت 08:27
4.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

“تیمو هنگام راه رفتن در پایش درد داشت. او نیاز به بررسی بیشتر دارد، اما دکتر تیم می گوید به نظر نمی رسد اتفاق جدی برای او رخ داده باشد.”