مصدومیت وحشتناکی که نیمار را رها نمی کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی 0-2 است تیم ملی برزیل در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 مقابل صربستان با مصدومیت نگران کننده ای نیمار او در این بازی تلخ شد.

1788678

تماس او با بازیکن حریف باعث شد تا این ستاره پاری سن ژرمن درد شدیدی در ناحیه مچ پا احساس کند و تورم مشاهده شده در آنجا باعث نگرانی شدید کادر پزشکی، کادر فنی و هواداران شد. تیم ملی برزیل همراه داشت. نیمار دو بازی بعدی مرحله گروهی را از دست داد اما در مرحله یک هشتم نهایی به تیم برزیل بازگشت. او هر دو بازی مقابل کره جنوبی و کرواسی را بدون مشکل انجام داد اما به نظر می رسد هنوز مصدومیتش به طور کامل بهبود نیافته است.

1785852


سرویس خبر شماره: 1863190
16 ژانویه 1401 @ 15:06
799

0نقطه نظر

غیبت ستاره برزیلی مقابل شاتورو

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، غیبت نیمار را در کنفرانس مطبوعاتی برای بازی مقابل شاتورو در جام حذفی تایید کرد و گفت:“نیمار مقابل شاتورو بازی نمی کند. او امروز (پنجشنبه) تمرین نکرد و قرار بود زیر نظر فیزیوتراپیست ها باشد. متأسفانه مصدومیت نیمار در جام جهانی همچنان او را آزار می دهد. نگران باشید، اما موضوع مهمی نیست. و من انتظار دارم که او هفته آینده در ترکیب اصلی مقابل آنژه حضور داشته باشد. بیایید ببینیم روند بهبودی نیمار چگونه پیش خواهد رفت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

مچ پای نیمار که در بازی با صربستان در جام جهانی مصدوم شده بود، هنوز به طور کامل بهبود نیافته است.

مصدومیت وحشتناکی که نیمار را رها نمی کند