مصر: کشوری که داوران از آن فرار می کنند

روزنامه الاهرام مصر در گزارشی می گوید کلاتنبرگ با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور اختلافات زیادی داشته و حتی بعید نیست که رهبر زمالک با سران تایید این فدراسیون علیه او صحبت کرده باشد. فدراسیون فوتبال مصر هنوز به طور رسمی استعفای داور انگلیسی را تایید نکرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1866755
05 فوریه 1401 در 06:57 ب.ظ |
81 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اتفاقی تکان دهنده برای داور مشهور انگلیسی

کلاتنبرگ در دوران حضورش در کمیته داوران مصر با مشکلات دیگری مواجه شد. در این کشور مسابقات و دربی های مهم باشگاهی همچنان توسط داوران خارجی سوت می زند اما او نتوانست داوران اروپایی را راضی کند که برای قضاوت به مصر سفر کنند. چرا که داوران اروپایی به دلیل اتفاقاتی که در فوتبال مصر در گذشته رخ داده بود، از سوت زدن در این کشور می ترسیدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کلاتنبورگ سیزده سال از سال 2004 تا 2017 یکی از داوران لیگ برتر انگلیس بود و با قضاوت های خوبی که در این لیگ و همچنین لیگ قهرمانان و سایر رقابت ها داشت، فوتبال اروپا ، او یکی از بهترین داوران بود، نسلش شناخته شده بود.

1495166

کلاتنبرگ: یکی از بهترین داوران اروپایی نسل خود
کلاتنبورگ در سال 2016 هم در لیگ قهرمانان و هم فینال رقابت های اروپایی را در یک فصل سوت زد. در آن زمان او یکی از مشهورترین داوران دنیای فوتبال بود. کلاتنبورگ در سال 2017 انگلیس را ترک کرد و پیش از خدمت در چند کشور دیگر، کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان را رهبری کرد.

اما این داور انگلیسی شرایط عجیبی را در مصر تجربه کرد. کلاتنبرگ به دلیل واکنش شدید هواداران مصری مجبور به ترک کشور شد. تحریک هواداران توسط رئیس باشگاه زمالک.

1795034

مارک کلاتنبرگ، داور سابق انگلیس و یکی از مشهورترین داوران جهان در آن زمان، زمانی که رئیس کمیسیون داوران فدراسیون مصر بود، از ترس هواداران مصری مجبور به فرار از کشور شد.

مصر: کشوری که داوران از آن فرار می کنند

* اقدام نامردی رئیس باشگاه مصری
منصور، سرمربی باشگاه زمالک مصر در سخنانی جنجالی داور انگلیسی را به روابط ضعیف متهم کرد. این گفتگوها باعث شد سیل تهدیدات به سوی کلاتنبرگ فرستاده شود و او که می ترسید جانش در مصر در خطر باشد مجبور به فرار از آن کشور شد.