مطمئنم استقلال تیم قلانوی را نابود می کند/ 2 بازیکن ساپینتو می خواهند رویکردشان را ببینند/ هیچ تیمی از این استقلالی جلوتر نیست.

افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با خبرورزشی درباره شرایط استقلال در آستانه بازگشتش به لیگ برتر گفت: همیشه با انگیزه زیاد. مطمئنا بازی با گل گهر که سرمربی آن امیر قلعه نویی است می تواند فوتبال فوق العاده ای از هر دو تیم بسازد. امیر قلعه نویی در تمام این سال ها همیشه در هر تیمی حضور داشت، مقابل استقلال با انگیزه ظاهر شد و تیمش را با قدرت وارد زمین کرد.

بازیکن سابق استقلال در خصوص سبک بازی تیم های امیر قلعه نویی گفت: هر تیمی که جلوتر از استقلال فوتبال بازی کند، استقلال برای دیدار با آنها راحت تر است. تیم امیر قلعه نویی از آن دسته تیم هایی است که فوتبال بازی می کند تا استقلال بتواند تاکتیک های تیمش را مقابل این تیم نشان دهد. به یاد داریم که فصل گذشته تیم فولاد در آستانه تساوی مقابل استقلال قرار داشت و بازی فشرده ای را ارائه می کرد اما ضربه مهدی پور باعث پیروزی استقلال شد. اما تیم قلعه نویی اینطور نیست. آنها دارند فوتبال بازی می کنند و مطمئناً بازی استقلال و گل گهر سیرجان یک فوتبال عالی خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: شرایط استقلال طی دو هفته گذشته مقابل پیکان و نساجی نسبت به دیدارهای ابتدای فصل بهتر شده است. استقلالی ها در بازی با پیکان موقعیت های گلزنی خوبی داشتند اما دفاع فشرده و چندلایه پیکان و البته بدشانسی استقلالی ها مانع از کسب تمام امتیازات بازی با پیکان شد.

مطمئنم استقلال تیم قلانوی را نابود می کند/ 2 بازیکن ساپینتو می خواهند رویکردشان را ببینند/ هیچ تیمی از این استقلالی جلوتر نیست.

وی افزود: البته در سال های اخیر استقلال بارها در دیدار مقابل گل گهر پیروز شد و امیدوارم این بار با شروع سری جدید مسابقات استقلال بتواند با ارائه یک بازی خوب فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد. مشابه بازی قبلی مقابل نساجی و در نهایت پیروز میدان شد.

این فوتبالیست سابق کشورمان درباره یکی از بازیکنان استقلال گفت: مهدی قیدی میرااو شاید تاثیرگذارترین مهره استقلال در دیدار مقابل گل گهر سیرجان باشد. به خصوص با تعاریفی که کارلوس کی روش در آخرین بحث هایش از این بازیکن کرد و او را مسی کوچک ایران خطاب کرد، قطعاً انگیزه ای دارد که در بازی با گل سیرجان فوتبال ویرانگر و باشکوه خود را به نمایش بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خروج محبی و قیدی از اردوی تیم ملی، قبلا هم گفته بودم که این دو بازیکن حتما سعی می کنند تا قبل از جام جهانی به دایره دید کی روش راه پیدا کنند، به همین دلیل مطمئنم هر دو بازیکن به خصوص قائدی روز را برای تیم امیر قلعه نویی سخت خواهد کرد. قیدی توانایی گلزنی و همچنین دریبل زدن و زدن پنالتی در داخل محوطه جریمه را دارد. شک ندارم این بازیکن در بازی این هفته استقلال از طرف استقلال برگه بازی را برمی گرداند..



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حاجی پور افزود: اگر استقلال در ادامه مسابقات به همان روندی که مقابل نساجی دیدیم ادامه دهد، هیچ تیمی نمی تواند جلوی او را بگیرد. به شرطی که استقلال برای هر بازی برنامه داشته باشد، تیمش درست کار کند و البته شانس با استقلالی ها باشد. چون دیدیم در بازی با پیکان بخت با این تیم یار نبود و توپ هایشان تبدیل به گل نشد اما مقابل نساجی اینطور نبود.