مطهری: او در ژن پرسپولیس قهرمان است

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: دیدید در اروپا در بازی منچسترسیتی و رئال که همه فکر می کردند منچسترسیتی بالا آمده است، یکباره چنین اتفاقی افتاد. بنابراین نباید مغرور باشیم و باید کارمان را به خوبی انجام دهیم تا انشاالله فردا زمین را ترک کنیم و بازی قبلی خود را فراموش کنیم.

نشست خبری سرمربی پرسپولیس قرار بود ساعت 18:30 برگزار شود اما به دلیل تاخیر در ورود سرخپوشان به اصفهان و همچنین حضور پرتعداد هواداران در بیرون از هتل قرمزها و به دلیل دخالت سرخپوشان. در نشست خبری با جلسه هماهنگی، شورای فوتبال اصفهان تصمیم به لغو همایش مربیان در پرسپولیس گرفت و باشگاه فایل صوتی آن را در اختیار خبرنگاران قرار داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در ادامه درباره بازی فردای پرسپولیس و ذوب آهن گفت: دو بار مقابل ذوب آهن قرار گرفتیم؛ یک بار در لیگ و یک بار در جام حذفی، هر دو بار پیروز شدیم، اما ذوب آهن نسبت به آن دو بازی تفاوت های قابل توجهی داشت و بهتر شده است. خیلی از نظر تیمی با توجه به بازی هایی که در نیم فصل داشتند ذوب آهن تیمی است که عقبه دارد و حتی به فینال آسیا هم راه یافته است؛ آنها برای ما بسیار قابل احترام هستند و کادر بسیار خوبی دارند. فردا بازی سختی خواهیم داشت اما ذوب آهن را به خوبی می شناسیم و سعی می کنیم فوتبال خود را به تیم حریف دیکته کنیم و بتوانیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این اتفاق در حالی رخ نداد که سرمربی تیم پرسپولیس قرار بود ساعت 18:30 در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن حاضر شود و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. حمید مطهری درباره علت غیبت خود در نشست خبری گفت: پرواز ما دیر به زمین نشست و به دلیل مسائل امنیتی مدتی طول کشید تا به هتل برسیم. وقتی به هتل رسیدیم، با عجله به کنفرانس رفتم، اما مدیر رسانه تیم گفت دیر شده و من در کنفرانس شرکت نکردم. از این بابت عذرخواهی می کنم. ما همیشه روابط خوبی با رسانه ها داشته ایم. اگر ناراحت شدید عذرخواهی می کنم.

مطهری افزود: موفقیت همیشه پشت پای ثابت بازیکنان پرسپولیس است. همیشه گفته ام در ژن پرسپولیس قهرمان است و ما برای قهرمانی می جنگیم. بازی قبلی ما هم واقعاً یک نکته مهم و ویژه داشت. اینکه تیم ما بعد از بردن 10 نفره نشان داده که شخصیت پیروزی و قهرمانی خریدنی نیست و آن هم در حضور تک تک بازیکنان ما و حس قهرمانی در باشگاه ما وجود دارد. بازیکنان ما نشان دادند که این ویژگی را دارند و ثابت کردند که حتی 10 نفر هم می توانند گل بزنند و برنده شوند، اما در کل باید این بازی را فراموش کنیم و برای بازی فردا آماده شویم.


سرویس خبر شماره: 1823357 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 22:40 |
16,545 امتیاز خبر|

13نظرات

ما نباید مغرور باشیم.

حمید مطهری می گوید پرسپولیسی ها در بازی گذشته ثابت کردند که شخصیت قهرمانی و قهرمانی دارند.