مطهری: این تازه شروع رقابت ماست!

او درباره نقدهای پرسپولیس گفت: من همیشه این را می گفتم و برخی به او می خندیدند. در DNA پرسپولیس قهرمانی وجود دارد و شک نکنید برای قهرمانی خواهیم جنگید. این اولین بازی در 6 بازی بود و در 5 بازی بعدی سخت کار خواهیم کرد. امروز خیلی از مسائل مشخص شد، قبل از بازی سوالات سطحی از من پرسیده شد و واقعا تعجب آور بود. دیدید که چگونه یک تیم 10 نفره سازماندهی شده بودند و با مسائل تاکتیکی آشنا بودند. از بسته شدن تشکیلات اطلاعی ندارم و ..; آنها راجع به چه چیزی صحبت میکنند؟ امیدوارم بی احترامی به دوستان و طرفداران ما نباشد، گفتم شما علم عمل را بلد نیستید و سوار موج هستید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی با پیکان درباره این دیدار گفت: بازی فوق العاده فعال و پویا بود. در 32 دقیقه اول قبل از اخراج امید عالیشاه، در یک سوم دفاعی حریف بازی رو به جلو داشتیم و از نیمی از فضا استفاده کردیم و گل اولمان هم از همین طریق به ثمر رسید. در شکستن دفاع فشرده پیکان که از ویژگی های این تیم است بسیار موفق بودیم و از هافبک دفاعی خود برای ضربه زدن به این تیم استفاده کردیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قبل از این بازی مشکل روحی و روانی داشت یا خیر، پاسخ داد: من این گفته را قبول ندارم. خیلی جاها به صورت مغرضانه به ما انتقاد شده است. پرسپولیس همیشه روند خوبی داشت و شاید هم تک به تک بود. نیمه اول بازی آلومینیوم را ببینید که چگونه بازی کردیم. یکدفعه روی خطای یک نفر که تاکتیکی نبود، این اتفاق افتاد و روحیه تیمی خراب شد. پرسپولیس همیشه سعی می کند خود را با آوانگارد و احترام نشان دهد.

وی در خصوص نقش باشگاه گفت: امیدوارم باشگاه و مدیریت از بچه ها و تیم حمایت کنند تا بچه ها انگیزه بیشتری پیدا کنند.

دستیار گل محمدی درباره میزبانی بازی با سپاهان گفت: درخواست کردیم این بازی در امام رضا برگزار شود زیرا زمین ورزشگاه وضعیت خوبی دارد.

وی افزود: زمانی که آن اخراج اتفاق افتاد، فوتبال پر جنب و جوشی داشتیم و سبک کار ما را کمی تغییر داد و مجبور شدیم این کار را انجام دهیم. بچه ها خیلی زحمت کشیدند و استثنایی بودند. آنها در کارهای دفاعی و جذابیت های دفاعی سرآمد بودند. ترکیب تیم را بر اساس فرم دفاعی پیکان و استفاده از بازیکنان بزرگ تغییر دادیم. من از بچه ها تشکر می کنم. آنها انرژی زیادی گذاشتند و سه امتیاز مهم را به دست آوردند. اما شروع 6 بازی بود و رقابت ادامه دارد و ما باید تلاش کنیم.

او همچنین دقایقی با خبرنگاران میکسدزون صحبت کرد و گفت: هواداران ما گل زدند. ممکن است از شنیدن اینکه چگونه؟ در چند دقیقه بازی به موقع انرژی دادند و خیلی خوب تشویق کردند. از آنها می خواهم که دوباره به ما کمک کنند و دستانشان را ببوسند.


سرویس خبر شماره: 1822731 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 23:24 |
14,619 |

0نظرات

ما خطوط مقابل را به خوبی شکستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس می گوید قبل از اخراج، پرسپولیس نمایش بزرگی برای این تیم بود.

در پایان وقتی مدیر رسانه ای پرسپولیس از خبرنگاران سوال پرسید، خبرنگاران گفتند که برای دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی عجله دارند و به همین دلیل سوالی نیست مطهری گفت: همیشه عجله دارند. سوالات، اما نه امروز ما برنده شدیم!