مطهری: خیلی ها در تیم ما نمی دانند

وی در ادامه بیان کرد: فکر ما همیشه این است که فوتبال رو به جلو و مالکیت بازی کنیم. فوتبال نساجی واقعاً همین است. ما می خواهیم فوتبال مالکیتی بازی کنیم، اما این به شرایط بازی و تغییراتی که ایجاد می کنیم بستگی دارد. طبق آمار، نساجی بر اساس مالکیت تیمی قابل احترام است. اساس تیم ما فوتبال زیبا، مالکانه و آینده نگر است.

مطهری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه داور این دیدار رضا مهاجری سرمربی نفت همشهری است و آیا به انتخاب این داور اعتراض دارند یا خیر، گفت: مرتضی منصوریان به تازگی یکی از داوران نخبه شده است. و او به خاطر داور همکار بودنش اعتبار کسب کرده است، که یک مهاجر را نابود نمی کند. دیدگاه من فوتبال حرفه ای است و اینها مسائلی نیستند که روی آنها تمرکز کنم تا حواس تیمم را پرت کنم. اعتبار او مهمتر از این سوالات است.

سرمربی نساجی معتقد است تیمش باید مقابل نفت شجاعانه بازی کند.

مطهری: خیلی ها در تیم ما نمی دانند

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا فردا تیمش با دو مهاجم بازی می کند، گفت: فردا مشخص می شود چه اتفاقی می افتد. خیلی ها نمی دانند داخل تیم چه می گذرد و فقط بازی را تماشا می کنند. ما بر اساس شرایط تیم تصمیم می گیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان گفت: تیم نفت سخت کار می کند و برنامه ریزی بسیار خوب و دقیقی برای بازی مقابل این تیم داشته ایم. امیدوارم تیم ما از این فرصتی که در تعطیلات به دست آورده به خوبی استفاده کند و بازیکنان در بازی فردا تمرینات خود را انجام دهند و موفق باشند. به بازیکنانم گفتم که باید قدر هواداران را بدانند و برای آنها تلاش کنند. فردا باید شجاعانه مقابل نفت بازی کنیم. ما محکوم به برد هستیم و باید مدبرانه بازی کنیم تا اسیر ضدحملات تیم نفت نشویم و هواداران را با برد خوشحال کنیم.

وی درباره غیبت تماشاگران نساجی در بازی فردا گفت: همیشه به بازیکنانم می گویم که باید با جان و دل برای هواداران بجنگیم. دلیل غیبت آنها را نمی دانم اما زیبایی فوتبال در حضور هواداران است. در این شرایط غیبت هواداران بازیکنان را به بازی شجاعانه ترغیب می کند تا آن را به هواداران تماشاگر بازی در خانه تقدیم کنند. هواداران همیشه ستاره های تیم بوده اند و برای ما ارزشمند هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845882
8 مه 1401 ساعت 8:50 ب.ظ.
11.3 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

هدف من شهروند، قاضی یا مهاجر بودن نیست