مطهری: فوتبال ایران باید قدر این مربی را بداند

وی در خصوص تاکتیک های نساجی در فصل جاری گفت: سعی کرده ایم همیشه فوتبال خوب و آینده نگر ارائه کنیم. در شرایط بازی تاکتیک خاصی را نسبت به حریف در پیش می گیریم، اما در کل فکر من این است که فوتبال خوب، رو به جلو و قابل احترامی را ارائه دهیم که بازیکنان، خودمان و تماشاگران همه از آن استقبال می کنند. البته در برخی مسابقات هم این اتفاق افتاد که نتوانستیم ایده های تاکتیکی را اجرا کنیم. به تیم حریف هم بستگی دارد که چگونه می خواهیم مقابل آنها کار کنیم. به طور کلی، فکر من این است که فوتبال رو به جلو بازی کنم، اما گاهی اوقات باید متفاوت بازی کرد.

مطهری در پایان درباره بازیکنان تیمش گفت: ما بضاعت خودمان را داریم. در واقع علیرغم اینکه مالک و مدیران باشگاه برای داشتن تیم بهتری تلاش کرده اند، ما از تیم خود خسته شده ایم. بچه های ما همیشه به کارشان پایبند بوده اند و سعی کرده ایم تیمی باشیم و برای من مهمتر این است که کار گروهی حرف اول را در نساجی بزند. ما بازیکنان خوب و بچه های تاثیرگذاری هم داریم که تمام توانشان را برای تیم می گذارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی نساجی اضافه کرد: این بازی دو یا سه کلید دارد. اینکه فرزندان ما بسیار سخت کوش، دونده و مبارز هستند و برای رسیدن به اهداف تیمی ما تلاش می کنند. نکته بعدی این است که در طول بازی باید تمرکز کافی داشته باشید تا بتوانید با تمرکز خوب نقاط قوت دروازه بان را کنترل کنید و از نقاط ضعف او به خوبی استفاده کنید. ما باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم. فرزندان ما بارها و بارها نشان داده اند که واقعاً یک تیم هستند و کار گروهی حرف اول را می زند. امیدوارم بازی خوبی باشد و بینندگان از آن لذت ببرند.

مطهری درباره غیبت تیمش در بازی فردا گفت: اکبر صادقی مصدوم است و محرومیتی نداریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مقابل گل گهر اظهار داشت: می دانیم که گل گهر تیم قابل احترامی است چرا که سرمربی باتجربه و پرافتخاری به نام قلعه نویی دارد و به نظرم فوتبال ایران باید قدردان آن باشد. امثال قلعه نویی بیشتر.بازی فردا از نظر تاکتیکی و فیزیکی برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود.خیلی خوب حریف را رصد و آنالیز کرده ایم اما این آنالیز باید منجر به اجرای شرط بندی دستورات تاکتیکی کادر فنی در زمین شود.

سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از جدال با گل گهر از قلعهنویی تمجید کرد.

مطهری: فوتبال ایران باید قدر این مربی را بداند


سرویس خبر شماره: 1847877
20 اکتبر 1401 @ 20:44
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازی با گلگر سه کلید دارد

وی ادامه داد: بچه های ما خیلی خوب تمرین کرده اند. ما در مسیر درستی هستیم و بچه ها در حال پیشرفت هستند. تیم ما در حال پیشرفت است و این حس خوبی به ما می دهد. ما از هر لحاظ خودمان را آماده کرده ایم انشالله فردا فوتبال آبرومندی ارائه کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.